نقش هواداران ارومیه در اولین بازی خانگی شهرداری ارومیه

هواداران والیبال ارومیه در بازی شهرداری ارومیه با بانک سرمایه نقش تاثیر گذاری دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛امروز بعداظهر تیم والیبال شهرداری ارومیه در اولین بازی خانگی خود در مقابل بانک سرمایه بازی خواهد کرد و دوباره شور و شوق وصف ناپذیری پایتخت والیبال آسیا، اورمیه را در بر خواهد گرفت تا هواداران این شهر، دوباره پرشوری و اخلاق مدار بودن خود را به رخ همگان بکشند.

مطمئنا هواداران والیبال ارومیه به خوبی درک می کنند، که سالن شش هزار نفری خانه دوم هواداران عاشق والیبال است و صندلی هایی که بر روی آنها می نشینیم را باید حفظ نماییم.

حفظ و نگه داری از سالن دورنالار یوواسی وظیفه همه ماست چون بازی بعدی باید بر روی همین صندلی ها بنشینیم و جمع آوری آشغال های بعد از بازی نیز فرهنگ بالای ما را نشان خواهد داد.

از تمامی هوادارانی که عصر امروز در سالن حاضر خواهند شد خواهشمندیم که در مقابل حاشیه سازی های بازیکنان تیم حریف، واکنشی نشان ندهند .

مطمئنا همان گونه که هواداران والیبال شهر ارومیه را به عنوان پرهوادارترین تیم والیبال در ایران و حتی آسیا می شناسند همان گونه نیز به عنوان بافرهنگ ترین هوادار والیبال آسیا نیز بشانسند.

پس بیاییم آستانه تحمل خود را بالا ببریم و در مقابل حاشیه سازی های تیم حریف صبور باشیم و در حفظ و نگه داری دورنالار یوواسی و صندلی های آن بکوشیم تا فردا خودمان مجبور نشویم بر روی بتن بنشینیم .

انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.