کرمانشاه؛

برپایی موکب هایی برای خدمت رسانی به زایران

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه گفت:برنامه‌ریزی لازم برای برپایی موکب‌هایی برای خدمت‌رسانی مطلوب به زائران عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی صورت گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه گفت:برنامه‌ریزی لازم برای برپایی موکب‌هایی برای خدمت‌رسانی مطلوب به زائران عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی صورت گرفته است
حجت‌الاسلام سیدمحمدحسین ضیغمیان گفت: این موکب‌ها هم در کربلا و نجف و هم از محل ورودی زائرین به استان در شهرستان کنگاور تا خروجی استان در بخش حمیل شهرستان اسلام‌آباد غرب برپا خواهند شد.
وی با بیان اینکه کرمانشاهی‌ها در ایام اربعین حسینی شش موکب اصلی در نجف و کربلا برپا خواهند کرد،گفت: علاوه بر این از ورودی تا خروجی استان نیز برپایی موکب‌های زیادی برای خدمت‌رسانی به زوار حسینی در نظر گرفته شده است.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه ثبت موکب‌ها(ایستگاه‌های صلواتی) برای ایام اربعین بر عهده ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه است، گفت: همه موکب‌ها باید شناسنامه داشته باشند.
به گفته ضیغمیان متقاضیان برپایی موکب‌ها باید برای ثبت موکب حتما به این ستاد مراجعه کرده و اقدامات لازم را برای ثبت موکب خود انجام دهند تا با ساماندهی مناسب خدمات مناسب‌تر و بهتری به زوار عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی ارائه شود.
ضیغمیان افزود: همه موکب‌ها باید از10 روز قبل تا پنج روز بعد از اربعین از زوار حسینی پذیرایی داشته باشند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.