ارومیه؛

تقدیر باغداران ارومیه از اتخاذ سیاست "بازار در ازای بازار" وزارت جهادکشاورزی

باغداران شهرستان ارومیه در نامه ای از اتخاذ سیاست "بازار در ازای بازار" وزارت جهاد کشاورزی و محدود کردن واردات موز در ازای صادرات سیب تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، در این نامه خطاب به محمودحجتی وزیر جهاد کشاورزی آمده است:در شرایطی که رقابت شدیدی در عرصه های اقتصادی جهان از جمله بخش کشاورزی حاکم است، اتخاذ سیاست های مناسب و اعمال مدیریت صحیح اقتصادی و بازرگانی به مراتب مهم تر و اثر گذار تر از مسایل فنی پیچیده مربوط به تولید و توسعه کشاورزی است.

خوشبختانه با واگذاری وظایف بازرگانی بخش کشاورزی به وزارت جهاد کشاورزی سیاست های بازرگانی مناسبی در جهت حمایت از تولیدات داخلی در مواجه با دنیای پررقابت و پرحمایت کشورها از بخش کشاورزی و تولیداتشان، صورت گرفته است.

سیاست "بازار در ازای بازار" و تدبیر آن وزارت در محدود نمودن واردات موز در ازای صادرات سیب از سیاست های اصولی آن وزارت می باشد که صرف نظر از اثرات آن، فی نفسه موجب خوشحالی و خرسندی تولید کنندگان سیب کشور از جمله باغداران استان آذربایجان غربی شده است.

باغداران سیب استان آذربایجان غربی بر خود لازم می دانند که از تدابیر مدیریتی جناب عالی که مبتنی بر فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی بوده است، کمال تشکر و قدردانی را به عمل آورده و از درگاه خداوند متعال برای جناب عالی و تمامی تلاشگران جهاد کشاورزی توفیق روزافزون مسالت کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.