اردبیل؛

محدوده منطقه آزاد استان اردبیل به هیات دولت می رود

دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور گفت: دستور ارسال محدوده توافقی منطقه آزاد استان اردبیل به هیات دولت صادر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اکبر ترکان در این دیدار، بار دیگر با تاکید بر اهمیت مناطق آزاد در توسعه کشور، اظهار امیدواری کرد که به زودی لایحه هفت منطقه آزاد جدید در مجلس به تصویب برسد.

مجید خدابخش، استاندار اردبیل نیز با تشریح روند طی شده برای تعیین محدوده منطقه آزاد استان اردبیل، از ترکان درخواست کرد تمام مساعی خود را برای تصویب محدوده در نظر گرفته شده بکار گیرند تا انتظارات به حق مردم استان اردبیل به ویژه مردم شهرستان های شمال استان برآورده گردد.

سیدحمایت میرزاده، نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی که از طرف نمایندگان استان اردیبل در این جلسه حضور یافته بود، از اقدامات نمایندگان استان برای جلب آراء مثبت نسبت به لایحه، گزارش ارایه داده و نگاه مجلس را دراین خصوص مثبت ارزیابی کرد.

وی همچنین با اشاره به نقش مناطق آزاد در توسعه مناطق مرزی و کشور، اظهار امیدواری کرد: بزودی مردم استان اردبیل به ویژه شهرستان های پارس آباد، بیله سوار و گرمی نیز خبر خوش تصویب لایحه را دریافت و از برکات آن بهره مند شوند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، محدوده ، منطقه ، آزاد ، هیات ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.