شیراز؛

معرفی رئیس شورای اسلامی شهر مرودشت به عنوان سفیر سلامت

رئیس شورای اسلامی شهر مرودشت به عنوان سفیر سلامت انتخاب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دكتر مسلم فلاحی رئیس شبكه بهداشت و درمان مرودشت در نشستی كه برگزار شد بر اهمیت اجرای طرح تحول سلامت و موضوع خودمراقبتی تاکید کرد و گفت: با توجه به تغییر در شیوه زندگی امروزی و نیاز افراد جامعه به پیشگیری از بیماری ها، نیاز است با اجرا و آموزش خودمراقبتی به افراد، خود را در برابر انواع بیماری ها حفظ كنیم.
او افزود: در راستای ارتقای سطح سلامت جامعه، نیاز است اداره ها و نهادها به صورت تعاملی و با مشاركت در برنامه خودمراقبتی اجتماعی، همكاری لازم را داشته باشند.
رئیس شورای شهر مرودشت نیز گفت: شورای اسلامی تمام ظرفیت های خود را برای موضوع سلامت و ارتقای مسائل بهداشتی، با تاكید بر اصل یكصد قانون اساسی در راستای پیشبرد اهداف مختلف از قبیل موضوعات اجتماعی، فرهنگی و بهداشتی به كار می بندد.
فریدون اتابكی ادامه داد: مردم باید با ضوابط و قوانین شهروندی آشنا شوند و آن را بپذیرند كه در این خصوص، كتاب "اصل شهروندی"، تهیه، چاپ و در اختیار شهروندان قرار داده شده است.  
وی افزود: شورا و شهرداری آمادگی این را دارد كه در خصوص اطلاع رسانی و اقدامات لازم برای ارتقای سلامت و رفع عوامل تهدیدكننده سلامت جامعه با شبكه بهداشت همكاری لازم را انجام دهد.
فریدون اتابكی در این نشست، به عنوان سفیر سلامت انتخاب و كتاب و دستورالعمل خودمراقبتی به همراه بسته های آموزشی به او تقدیم شد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.