ایلام؛

اقدام شهرداری تهران برای خدمت به زائران اربعین

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: شهرداری تهران همچون ادوار گذشته همگام با مردم استان در ارائه خدمات ارزنده به زوار نقش افرینی می کند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حسین کلانتری اعلام کرد : با توجه به اینکه پیش بینی می شود اربعین امسال نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته باشد لذا ضروری است تا دستگاههای همکار در این همایش عظیم با آمادگی بیشتری حضور یابند.  

وی گفت : به منظورامادگی بیشتر وهمچنین فراهم نمودن زیرساخت های اربعین در استان از شهرداری تهران انتظار می رود در توسعه زیرساخت های حمل ونقل، اسکان و خدمات دهی به زوار در ایام اربعین همکاری لازم را با ستاد اربعین استان داشته باشد.

وی افزود : ستاد اربعین استان از تجارب ارزنده شهرداری در خصوص مدیریت فنی پارکینگ های موجود بخصوص پارکینگ بزرگ اربعین و برکت، نظافت و پاکسازی و ارائه خدمات مطلوب به زوار و محل استقرار موکب ها بهره گیری می نماید.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 تهران نیز در در این نشت تاکید کرد : در آستانه فرا رسيدن اربعين حسيني و به منظور رفاه حال زائران، تمهیدات لازم جهت ارائه خدمات به زائران پیش بینی شده است.

وي اظهار کرد : با توجه به پيش بيني حضور ميليوني زوار600 نیروی خدماتی در سه شیفت کاری آماده ارائه خدمات مفید و مناسب در این ایام هستند.

اسدی گفت : نظافت وپاکسازی مرز مهران را ازدیگر اقدامات اجرایی برشمرد و اظهار کرد : با استقراربیش از 600 نیروی خدمات شهری وهمچنین تجهیزات وخودروهای مکانیزه جمع اوری زباله ورفت وروب عملیات پاکسازی در سه شیفت کاری انجام می شود.











 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.