شیراز؛

اردوی راهیان نور آرمان‌‌ های شهدا را به جامعه انتقال می‌ دهد

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: اردو های راهیان نور فرصت بسیار خوبی برای معرفی شهدا به عنوان الگو های برتر در زندگی به نسل‌ های آینده ‌ساز کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس، سردار سید هاشم غیاثی با تاکید بر اهمیت معرفی شهدا و سیرۀ ایشان، گفت: حضور در سرزمین ‌های دفاع مقدس و آشنایی با حماسه ‌هایی که شهدا و رزمندگان اسلام در آن دوران آفریدند روحیه و فرهنگ اتکاء به خود و مقاومت در برابر استکبار جهانی را در نوجوانان و جوانان تقویت می ‌کند.
وی خطاب به مسئولان سازمان اردویی و راهیان نور سپاه فجر استان فارس گفت: حضور دانش ‌آموزان در اردو های راهیان نور فرصت بسیار خوبی برای معرفی شهدا به عنوان الگو های برتر در زندگی به نسل‌ های آینده ‌ساز کشور است و وظیفه مهم مسئولان برگزاری اردو های راهیان نور فراهم آوردن تمام ملزومات مورد نیاز برای استفاده هر چه بهتر دانش ‌آموزان از  فرصت اردوهای راهیان نور است.
فرمانده سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: ثبت خاطرات و حماسه‌ های دفاع مقدس و انتقال آن ها به نسل‌ های جدید یکی از رسالت ‌های مهم رزمندگان پیشکسوت بوده و ثبات امنیت کشور را تضمین می ‌‌کند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.