شیراز؛

اعزام 57 هزار دانش آموز به منطقه عملیاتی دفاع مقدس

57 هزار دانش ‌آموز استان فارس تا پایان امسال به اردوهای راهیان نور اعزام می ‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سروان پاسدار نبی‌ الله عوض‌ پور معاون اردویی و راهیان نور سپاه فجر فارس گفت: تا پایان سال امسال 57 هزار نفر از دانش‌ آموزان استان فارس به اردو های راهیان نور اعزام می شوند.

معاون اردویی و راهیان نور سپاه فجر فارس بابیان اینکه اردوی راهیان نور دانش‌آموزی بهترین فرصت برای آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: خادمان شهدا و راویان دفاع مقدس در این سفر های معنوی با دانش‌آموزان همراه است.

وی با بیان اینکه خادمان شهدا از میان جوانان انقلابی و فعالان فرهنگی سراسر استان فارس انتخاب شده‌اند افزود: دوره‌ی آموزشی طاها با حضور خادمان شهدا و مدیران کاروان‌ های راهیان نور با رویکرد آموزش کاربردی از سوی معاونت اردویی و راهیان نور سپاه فجر فارس برگزار شده است.

عوض پور با اشاره به هجوم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی به نسل نوجوان و جوان، ادامه داد: حضور دانش‌آموزان در سفر های راهیان نور و آشنایی آنان با حماسه‌های دفاع مقدس و سیره شهدا یکی از راه‌ های مؤثر مقابله با جنگ نرم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه معرفی شهدا و سیرۀ آنان به نسل‌ های جدید یک رسالت مهم و سنگین است، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف مهم استکبار جهانی کم رنگ کردن یاد شهدا و حماسه‌ های دفاع مقدس در اذهان عموم است و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت در جامعه تأمین‌کننده ثبات و امنیت کشور بوده و نسل جوان کشور را در مقابل آسیب ‌های فرهنگی و اجتماعی مصون می‌ کند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار