تهران قهرمان مسابقات جودو قهرمانی کشور شد

در پایان چهل و یکمین دوره مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان کشور پس از تهران، تیم استان لرستان در جایگاه دوم ایستاد و تیم خراسان رضوی نیز در جایگاه سوم ایستاد.

تهران قهرمان مسابقات جودو قهرمانی کشور شدبه گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ٬ در پایان چهل و یکمین دوره مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان کشور تیم استان تهران با کسب 3 مدال طلا، 2 نقره و یک مدال برنز توانست قهرمانی چهل و یکمین دوره مسابقات قهرمانی کشور را که از روز گذشته در شیراز آغاز شده بود را از آن خود کند.

 بعد از این تیم استان لرستان با یک طلا و 2 نقره در جایگاه دوم ایستاد و تیم خراسان رضوی نیز با یک طلا و 2 برنز در جایگاه سوم ایستاد. .   

 تیم های توابع تهران و فار س نیز عناوین چهارم و پنجم جدوال رده بندی را به خود اختصاص دادند.
 ، در ادامه این رقابتها که از روز گذشته  به میزبانی استان فارس در شهر شیراز برگزار شد امروز و در روز دوم تکلیف سه وزن باقیمانده مبارزات نیز مشخص شد.

وزن 90- کیلوگرم: 1- محمد جمالی( تهران)، 2- وحید نوری( تهران)، 3- سعید مرادی ( قزوین)، قاسم احدی( خراسان رضوی)

وزن 100- کیلوگرم: 1- رضا رضایی( تهران)، 2- رضا جهانگیری مجد ( لرستان)، 3- رامین صفویه ( قزوین)، امیر محمد نورالله( خوزستان)

وزن 100+ کیلوگرم: 1- جعفر پهلوانی( خراسان رضوی)، 2- مصطفی آهن فروش ( اصفهان)، 3- شایان نصیرپور ( توابع تهران)، عادل ناصرآبادی ( تهارن) توانستند مقام های اول تا سوم را از ان خود کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار