گرگان؛

مسئولان باید راه پیشرفت را برای نخبگان باز کنند

توسعه کشور با نخبه پروری اتفاق می افتد و مسئولان باید راه پیشرفت را برای نخبگان باز کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ امام جمعه گرگان در خطبه های نماز جمعه این شهر با یادآوری سالروز شهادت امام زین العابدین (ع) گفت: ایشان امام بزرگی بودند و بعد از واقعه عاشورا در انزوای شدیدی قرار گرفتند.

آیت الله نورمفیدی افزود: این کارها فقط برای قدرت نمایی خاندان بنی امیه بود که نشان بدهند قدرت دست آنهاست و هیچ کسی توان مقابله با آنها را ندارد.

وی ادامه داد: یزید در آن زمان اشتباهش را قبول نمیکرد و دروغ می گفت و این کار همه ی جنایتکاران است .همه جا یزید است و فقط نام و اسم و رسم آن متفاوت است.

امام جمعه گرگان خاطر نشان کرد: خداوند انشالله بنیان آل سعود را بکند تا بتوانیم آزادانه بقیع را زیارت کنیم و از آن قبور نورانی نور بگیریم.

وی با اشاره به برخی کلاه برداری ها در تولیدات کشور گفت: نانی که از راه کلاه برداری و فروش محصول بدست می آید برکت ندارد و همه مسئولان باید در این زمینه باید محکم باشند زیرا این آبروی کشور است.

آیت الله نورمفیدی تاکید کرد: برای سود افراد نباید آبروی کشور برود چرا که گاهی می شنویم برخی برای سودجویی اجناس بی کیفیت را دیگر کشورها می برند و اگر زندگی از راه حلال باشد قطعا برکت خواهد داشت.

امام جمعه گرگان با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با نخبگان اضافه کرد: ایشان در این دیدار تاکید کردند اگر کشور می خواهد پیشرفت کند باید نخبه محور باشد و این افراد باید مدیریت کشور را مدیریت کنند.

وی بیان داشت: متاسفانه ما خیلی از دنیا عقب هستیم البته به دنبال پیشرفت آمریکایی هم نیستیم .

آیت الله نور مفیدی افزود: ما می خواهیم از نظر علمی، اقتصادی و اخلاقی پیشرفت کنیم و باید کشوری شویم که الگوی جهان باشد و را برای پیشرفت نخبگان کشور باز شود.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.