تبریز؛

مصاف تیم والیبال بانک سرمایه و شهرداری تبریز

تیم والیبال شهرداری تبریز در گام نخست لیگ برتر به مصاف مدافع عنوان قهرمانی می‌رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر والیبال با عنوان جام شهدای منا، امروز آغاز می‌شود و تیم‌ها در شهرهای مختلف به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم شهرداری که امسال نیز به عنوان نماینده تبریز و با هدایت عادل بناکار در مسابقات شرکت می‌کند، در گام نخست میهمان بانک سرمایه است.

بازی بین دو تیم از ساعت 17:30 در خانه والیبال تهران آغاز می‌شود و اصغر کاظمی و مهرداد شوشتری به عنوان داوران این مسابقه هستند.

در این دوره از مسابقات 12 تیم بانک سرمایه، پیکان تهران، شهرداری تبریز، شهردارى ارومیه، سازمان عمران شهرداری سارى، هاوش گنبد، کاله مازندران، پارسه تهران، سایپا، صالحین ورامین، آرمان ورزش اردکان و شهرداری اراک حضور دارند.

این رقابت‌ها در دو مرحله مقدماتی و پلی آف پیگیری خواهد شد که مرحله مقدماتی در یک گروه به صورت دوره‌ای و شامل دور رفت و برگشت برگزار می‌شود.

دور رفت مرحله مقدماتی در 11 هفته از 28 مهرماه تا 21 آذرماه برگزار می‌شود که دیدارهای این دور در روزهای چهارشنبه هر هفته و سه یکشنبه (9 و 23 آبان و 21 آذر) به انجام خواهد رسید و تنها به دلیل تقارن روز چهارشنبه 10 آذرماه با روز شهادت امام رضا (ع)، مسابقات هفته نهم دور رفت روز پنجشنبه 11 آذرماه برگزار می‌شود.

همچنین دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان از 28 آذر ماه تا 13 بهمن ماه در 11 هفته برگزار می‌شود و این دور نیز در روزهای چهارشنبه هر هفته و چهار یکشنبه (28 آذر، 12 و 26 دی و دهم بهمن) پیگیری خواهد شد و 22 تا 27 آذرماه به عنوان تعطیلات نیم فصل دور مقدماتی تعیین شده است.

برنامه کامل بازی‌های امروز به شرح زیر است:

تهران – خانه والیبال، ساعت 15 و 30 دقیقه / پیکان تهران – شهرداری ارومیه

تهران – خانه والیبال، ساعت 17 و 30 دقیقه / بانک سرمایه – شهرداری تبریز

اراک – سالن ثامنی، ساعت 17 / شهرداری اراک – سایپا تهران

آمل – سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت 17 / کاله مازندران – سازمان عمران شهرداری ساری

ورامین – سالن شهید گل عباسی، ساعت 17 / صالحین ورامین – پارسه تهران

اردکان – سالن آیت الله خاتمی، ساعت 17 / خاتم اردکان – هاوش گنبد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.