آبادان ؛

آماده سازی پایانه مسافری شلمچه تا اربعین حسینی

پایانه مسافری شلمچه تا اربعین آماده‌سازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛حیاتی  فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر با بیان اینکه پایانه مسافری شلمچه تا اربعین آماده‌سازی می‌شود، گفت: در حال حاضر آب، روشنایی و سرویس‌های بهداشتی مورد نیاز در مسیر تردد زوار توسط منطقه آزاد اروند آماده شده است.

ولی الله حیاتی افزود: منطقه آزاد اروند از مدت‌ها پیش پروژهای مهمی همچون بحث انتقال آب مورد نیاز، روشنایی، بهسازی جاده دسترسی، پارکینگ خودروها و همچنین چهار خطه کردن مسیر پل راه آهن تا پل نو را در دستور کار خود قرار داده و اکثر این پروژه‌ها در آستانه اربعین به اتمام می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه پایانه مسافری شلمچه تا اربعین آماده‌سازی خواهد شد، گفت: منطقه آزاد اروند تمام امکانات خود را برای آماده‌سازی پروژه‌هایی که در تعهد آن است، به عمل آورده و این موضوع باعث شده مرز شلمچه از آمادگی بهتری برای پذیرش زوار اربعین برخوردار باشد.

فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر افزود: در حال حاضر آب، روشنایی و همچنین سرویس‌های بهداشتی مورد نیاز در مسیر تردد زوار توسط منطقه آزاد اروند آماده شده و امسال مرز شلمچه از آمادگی 100 درصدی برای پذیرش زائران اربعین حسینی برخوردار است.

حیاتی گفت: زائران اربعین حسینی از سراسر کشور با در دست داشتن گذرنامه و ویزای متعبر به راحتی برای عزیمت به عتبات عالیات از مرز زمینی شلمچه و مرز دریایی بندر خرمشهر عزیمت کنند.

وی افزود: با توجه به اقدامات خوب و گسترده منطقه آزاد اروند در مرز زمینی شلمچه پیش‌بینی می‌شود زائران حسینی بدون کمترین مشکل و معطلی از مرز عبور کنند.

وی گفت: پروژه احداث پایانه مسافری شلمچه قطعا قبل از اربعین افتتاح خواهد شد و به زائران خدمات خواهد داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.