آبادان ؛

رشد 5 درصدی تردد زوار از مرز شلمچه نسبت به سال گذشته

حمیدی مدیر پایانه مرزی شلمچه با تاکید بر اینکه در بحث تردد مرزی نسبت به سال گذشته رشد پنج درصدی حاصل شده است، گفت: در نیمه اول سال تردد 600 هزار نفری در مرز شلمچه را داشتیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ جمال حمیدی در رابطه با پایانه مسافربری جدید مرز بین المللی شلمچه گفت: پایانه مسافربری شلمچه با 8 هزار و چهارصد متر بزرگ‌ترین پایانه کشور است و به زودی به بهره‌برداری و افتتاح می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه محوطه پایانه و بحث اداری آن تا قبل از اربعین برای خروج و ورود زائران آماده می‌شود، گفت: امسال برای خروج و ورود زائران 32 گیت وجود دارد، که از این تعداد 8 گیت مختص اتباع خارجی است.

مدیر پایانه مرزی شلمچه با تاکید بر اینکه گیت‌های ورود و خروج به صورت شبانه‌روزی فعال هستند و توان پاسخگویی یکصد هزار نفر در طول 24 ساعت را دارند، افزود: برای همه ادارات در این پایانه محلی وجود دارد.

حمیدی متذکر شد: این پایانه دارای نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی، سالن کنفرانس بزرگ و دیگر امکانات به روزی است و با توجه به آب‌و‌هوای گرم استان خوزستان جواب‌گو است و مانند پایانه قدیم در این بحث با مشکل مواجه نمی‌شویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.