جام جهانی فوتبال دختران نوجوان

فينال كاملا آسيايی جام جهانی فوتبال دختران

جام جهانی فوتبال دختران نوجوان به میزبانی اردن با برگزاری فينال اين رقابت ها بين دو تيم آسيايی در روز جمعه به ايستگاه پايانی می رسد.

فينال كاملا آسيايي جام جهاني فوتبال دخترانبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران : جام جهانی فوتبال دختران از ٩ تا ٣٠ مهر ماه در كشور اردن پيگيري مي شود. 

روز گذشته و در نيمه نهايي اين مسابقات شگفتی بزرگی رقم خورد، با حضور تيم هاي پرافتخاری چون انگلستان ، آمريكا و اسپانيا شاهد يك فينال آسيايي در اين رقابت ها خواهیم بود.

از اين رو تيم فوتبال دختران ژاپن با پيروزي قاطع ٣-٠ برابر اسپانيا در مرحله نیمه نهایی جام جهانی فوتبال نوجوانان به فینال راه یافت تا در این مرحله از رقابت ها به مصاف کره جنوبی برود.

تيم ملي كره جنوبی نیز در رقابتی يك طرفه موفق شد با نتيجه ٣-٠ ونزوئلا را در مرحله نيمه نهايي پشت سر گذارد و براي سومين سال پياپی فینالیست شود.

طبق برنامه از ساعت ١٧:٣٠ دقيقه جمعه ٣٠ مهر ماه تيم هاي اسپانيا و ونزوئلا براي كسب جايگاه سوم به مصاف هم مي روند و در فينال اين رقابت ها از ساعت ٢٠:٣٠ دقيقه ژاپن و كره جنوبی براي كسب عنوان قهرماني جام جهاني فوتبال دختران نوجوان رقابت خواهند كرد.

شایان ذکر است یک دوره آموزشی تئوری و عملی (Work shop ) توسط فیفا  در حاشیه این رقابت ها در حال برگزاری است و شادی مهینی و مریم آزمون سرمربی و مربی تیم ملی فوتبال دختران ایران نیز در این دوره به دعوت فیفا شرکت کرده اند.



انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار