لغو مجدد دو بازی معوقه هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان

طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال سه بازی معوقه از هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان در روز شنبه قرار بود برگزارشود که دو بازی آن مجدد لغو شد.

لغو مجدد دو بازی معوقه هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوانبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران ؛ بر اساس اعلام سازمان لیگ فوتبال سه بازی معوقه هفته اول در روز شنبه 24 مهر ماه باید برگزار می شد که به دلیل مهیا نبودن شرایط تیم های آرسن تهران و خیبر خرم آباد دو دیدار لغو گردید.

طبق برنامه تیم شهرداری بم، میزبان خیبر خرم آباد بود که  به دلیل حضور نداشتن نماینده لرستان باز هم  این بازی به تعویق افتاد. 

براساس اعلام مسئولان تیم خیبر خرم آباد مشکلات حاشیه ای پیرامون تیم و وجود تعطیلات منجر به نرفتن این تیم به کرمان شده است .

در ارومیه تیم فوتبال بانوان همیاری این شهر در برابر آینده سازان میهن نجف آباد صف آرایی کرد که در پایان با 3 گل صفورا جعفری ، فروغ موری و الهام فرهمند در خانه مغلوب شد.

تیم فوتبال آینده سازان با این پیروزی با یک بازی بیشتر از شهرداری بم به طور موقت به صدر جدول صعود کرد.

دردیگر بازی آرسن تهران در شیراز باید به مصاف تیم فوتبال قشقایی می رفت که این بازی هم به تعویق افتاد تا مسئولان تیم فوتبال آرسن تهران کار شکنی های حامی مالی این تیم در اعزام ها را علت لغو این دیدار اعلام کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار