شیراز؛

اجرای طرح تکریم ارباب رجوع، مهم‌ترین شاخص ‌های ارزیابی ادارات

تکریم ارباب رجوع باید در اولویت نخست مسائل کاری دستگاه های اجرایی شهرستان قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا صحرائیان فرماندار ویژه جهرم در جلسه تکریم ارباب رجوع با اشاره به اینکه طرح تکریم ارباب رجوع در نظام اداری مبنی بر تعیین میزان رضایتمندی مراجعان می باشد، اظهارداشت: نحوه ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی با هدف شناخت ویژگی‌های کلی دستگاه‌های اجرایی و ارتباط و تعامل با مخاطبان از اهم وظایف دستگاه‌های اجرایی است.
وی تصریح کرد: ارتقاء و حفظ کرامت مردم در ادارات باید یکی از مهم‌ترین دغدغه های مدیران و برنامه‌های ادارات باشد چرا که ارباب رجوع زمانی مورد تکریم قرار می گیرد که به خوبی و در کمترین زمان کارش انجام شود.
فرماندار ويژه شهرستان جهرم با بیان اینکه روابط حسنه بین مسئولان ادارات یک امر بسیار مهم است، ابراز داشت: طرح تکریم ارباب رجوع نیازمند فرهنگ‌سازی عمیق و مستمر است.
صحرائیان تکریم ارباب رجوع و برخورد مناسب با مراجعه‌کنندگان را یک توصیه اخلاقی دانست و عنوان کرد: مهم‌ترین شاخص‌های رضایتمندی افراد و مراجعه کنندگان سرعت و کیفیت خدمات‌ است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به ديدگاه امام علي(ع) در خصوص حقوق شهروندی اشاره کرد و بیان داشت: امام علی (ع) همواره حاكمان و زمامدارن وقت را به اجرايي‌شدن آنها تشويق، و متخلفان را تهديد، تنبيه و مجازات كرده است.
نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم با اعلام این که هشت اداره در طرح تکریم ارباب رجوع حائز رتبه برتر شدند خاطر نشان کرد: بابررسی های به عمل آمده براساس پارامتر ها و شاخص هایی که از سوی وزارت کشور ابلاغ شده هشت اداره در میان سی و پنج اداره طرح تکریم ارباب رجوع به نحو مطلوب در اداره مربوطه اجرا نمود ند که از سایر ادارات دیگر انتظارست این طرح را نیز بخوبی اجرایی نمایند.
صحرائیان در پایان از ادارات خواست برای هرچه بهتر اجرایی شدن طرح تکریم ارباب رجوع صندوق نظر سنجی جانمایی و کلاس های آموزشی برای کارکنان برگزاری کنند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار