ترامپ روابط خود با رئیس حزب جمهوری‌خواه در ایالت اوهایو را قطع کرد

ستاد انتخاباتی ترامپ اعلام کرد روابط خود با رئیس شاخه حزب جمهوری‌خواه در یکی از مهمترین ایالت‌های انتخاباتی آمریکا را قطع کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی‌ان‌ان، ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ – نامزد جمهوری‌خواهان – در فاصله کمتر از یک ماه مانده به انتخابات روابط خود با رئیس شاخه حزب جمهوری‌خواه در ایالت اوهایو را قطع کرد.

«باب پادوچیک» مدیر ستاد انتخاباتی ترامپ در اوهایو روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای، دلیل این اقدام را حمایت سست و توام با تردید «مت بورگس» از ترامپ عنوان کرد و عملکرد وی در قبال نامزد جمهوری‌خواهان در مدت زمان سپری شده از آغاز رقابت‌های انتخاباتی را به شدت مورد انتقاد قرار داد. 

پادوچیک همچنین در این بیانیه ضمن اشاره به نارضایتی ترامپ از رفتار مزورانه رئیس حزب جمهوری‌خواه در ایالت اوهایو، یکی از دلایل بی‌اعتمادی مردم به تشکیلات حزب جمهوری‌خواه را وجود افرادی مانند بورگس در میان رهبران آن اعلام کرد.

با توجه به اینکه اوهایو یکی از ایالت‌های تعیین‌کننده در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به شمار می‌رود و جمهوری‌خواهان در این دوره از انتخابات از بخت بیشتری برای پیروزی در این ایالت برخوردارند، شکاف ایجادشده میان ترامپ و بورگس می‌تواند موقعیت او را در برابر «هیلاری کلینتون» رقیب دموکرات خود بیش از پیش به خطر بیندازد. 

طبق نظرسنجی‌های انجام شده، با وجود آنکه ترامپ در پی رسوایی‌های اخلاقی اخیر با کاهش محسوس محبوبیت مواجه شده است، همچنان در اوهایو برخلاف سایر ایالت‌های تعیین‌کننده، از کلینتون جلوتر است.

بورگس پس از انتشار بیانیه مدیر ستاد انتخاباتی ترامپ در اوهایو با ارسال نامه‌ای به کمیته مرکزی حزب جمهوری‌خواه در این ایالت گفت از آغاز رقابت‌های انتخاباتی هرچه در توان داشته است را برای پیروزی ترامپ و همکاری با ستاد انتخاباتی او به کار گرفته است.

وی همچنین خاطرنشان کرد بخش اعظمی از کارکنان ستاد انتخاباتی ترامپ در اوهایو از دفتر حزب جمهوری‌خواه در این ایالت حقوق دریافت می‌کنند و بنابراین، پادوچیک نمی‌تواند منکر کمک‌های او به ستاد ترامپ شود.

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار