اراک؛

دستگیری سارقان حرفه ای در اراک

سارقان حرفه ای پس از دستگیری به 20 فقره سرقت از مغازه های شهر اراک اعتراف کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،  دو سارق حرفه ای که از مغازه های شهر اراک سرقت می کردند، بعد از دستگیری در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی استان به 20 نقره سرقت اعتراف کردند.
سرهنگ "سید نورالدین حسینی" رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی  گفت : از مدتی پیش گزارش هایی مبنی بر سرقت از مغازه های شهر اراک به مرکز فوریت های پلیس 110 شهرستان اعلام می شد و بررسی تخصصی موضوع به پلیس آگاهی استان ارجاع شد.
وی افزود:در تحقیقات کارآگاهان پلیس از مالبختگان مشخص شد که دو جوان با یک دستگاه موتورسیکلت به درب مغازه های آنان مراجعه و باشگردی خاص اقدام به سرقت از دخل مغازه و یا سرقت اجناس از داخل مغازه می نمایند.
سرهنگ حسینی اضافه کرد: تحقیقات ادامه یافت تا اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی استان موفق شدند دو سارق حرفه ای را در این خصوص شناسایی و در عملیات هایی هر دو نفر را دستگیر کنند.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد:در بازجویی های فنی صورت گرفته دستگیر شدگان به 20 فقره سرقت از مغازه های سطح شهر اراک اعتراف کرده و در نهایت پس از تشکیل پرونده قضایی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی به مغازه داران توصیه کرد: همواره درب و نیز دخل مغازه خود را به قفل و سایر وسایل ایمنی تجهیز کرده و هیچگاه وسایل شخصی (کیف،اسناد و مدارک) و نیز سایر اموال با ارزش خود را داخل مغازه و به ویژه روی صندلی و در معرض دید افراد قرار نداده و هرگونه موارد مشکوکی را در اسرع وقت از طریق سامانه 110 با پلیس در میان بگذارند.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، سارق ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.