اراک؛

كشف 45 فقره سرقت توسط پليس

26 سارق در عمليات دو روز گذشته پليس استان دستگير و 45 فقره سرقت از آنان كشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ سرهنگ "سيامک قاسمی " معاون عمليات فرماندهی انتظامی استان مركزی در اين باره گفت: از جمله اولويت های دايمی پليس در بسترسازی امنيت پايدار، پيشگيری از سرقت و برخورد قاطع با سارقان است كه اين مهم در برنامه هاي قرارگاه مبارزه با سرقت فرماندهي انتظامی استان با جديت پيگيري مي شود.
اين مقام انتظامی يادآور شد: در اجراي مطلوب طرح هاي عملياتی قرارگاه مبارزه با سرقت پليس استان ، از تمام توان و تجهيزات پليسي استفاده مي شود و در اين بستر از ظرفيت مشاركتي شهروندان نيز در حوزه امنيت اجتماعي و پيشگيري از سرقت استفاده مي شود.
سرهنگ قاسمی در ادامه به اقدامات پليس استان در دستگيري سارقان، طی دو روز گذشته اشاره و بيان کرد: در طي دو روز گذشته در عمليات هاي پليس استان، 26 سارق دستگير شدند كه در اعترافات شان، 45 فقره انواع سرقت از آنان كشف شد.
وي افزود:كشف 12 فقره سرقت منزل و اماكن خصوصی، دستگيری سارقان احشام، و ... بخشی از دستاوردهای پليس در اجرای اين طرح بود .
معاون عمليات فرماندهی انتظامي استان مركزی در پايان التزام به قانون و همراهی با پليس را لازمه نشاط اجتماعی برشمرد و از شهروندان خواست در حوزه هاي ترافيكی و انتظامی با پليس بيش از پيش همكاری داشته باشند.




برچسب ها: اراک ، انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.