برای کسب سه امتیاز راهی خرم آباد می شویم

مدافع تیم مس کرمان گفت :ان شاالله بتوانیم در دیدار با تیم خیبر خرم آباد با استفاده از نقاط ضعف این تیم به پیروزی دیگری دست یابیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، وحید اسماعیل بیگی مدافع تیم فوتبال مس کرمان در خصوص آخرین وضعیت تیمش و دیدار با تیم خیبر خرم آباد گفتتیم ما در حال حاضر در شرایط خوبی قرار دارد و این هفته تمرینات خوب و با نشاطی را پشت سر گذاشته ایم که انشاالله بتوانیم در دیدار با تیم خیبر خرم آباد از نقاط ضعف این تیم به خوبی استفاده کنیم و پیروزی دیگری را برای خود رقم بزنیم.

در خصوص دیدار با تیم خیبر خرم آباد هم باید بگویم، در ادامه راه بازی های سختی را پیش روی داریم و تیم خیبر نیز تیم بسیار خوبی است اما ما به امید خدا برای برد و کسب سه امتیاز راهی خرم آباد می شویم.

مدافع جوان و با اخلاق مسی ها در مورد دیدار هفته گذشته تیمش مقابل تیم پارس جنوبی جم نیز گفتهر چند که بازی سختی بود ولی بازیکنان ما توانستند جنگ فیزیکی و روانی این بازی را ببرند و همین عامل موفقیت تیم ما بود و البته حضور هواداران و مردم کرمان در ورزشگاه که پشت گرمی خوبی برای تیم بود. یک جنگ، یک بازی خوب!

وی همچنین در رابطه با جایگاه تیم مس کرمان در پایان فصل در جدول رده بندی نیز اظهار داشتتیم مس انشاالله امسال یکی از تیم های مدعی قهرمانی خواهد بود البته با حمایت مسئولين شرکت مس، تیم ما هر هفته از لحاظ فوتبالی بهتر می شود و به امید خدا تلاش همه برای صعود به لیگ برتر است .

انتهای پیام/ی

برچسب ها: فوتبال ، تیم مس ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.