مشهد؛

مشارکت 10 درصد مردم تربت جام در مرحله اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن

فرماندار تربت جام با تاکید بر اهمیت این دوره از سرشماری گفت: در شهرستان تربت جام تا کنون حدود ۱۰ درصد جمعیت یعنی ۲۹ هزار و ۴۰۷ نفر در قالب ۷هزار و ۷۹۸ خانوار در مرحله خود اظهاری اینترنتی ثبت نام کردند که ۱۴ هزار و ۷۵۷ نفر مرد و ۱۴ هزار و ۶۵۰ نفر زن است.

مشارکت 10 درصد مردم تربت جام در مرحله اینترنتی سرشماری نفوس و مسکنبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ علی رستمی با اشاره اقدامات انجام شده ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان گفت: امروزه بخشی از اقدامات در سطح کلان به لحاظ عدم اطلاعات صحیح در برنامه ریزی مسئولان در دوباره کاری و موازی کاری قرار می گیرد و از این رو خسارت جبران ناپذیری به دولت و مردم وارد می شود.
وی افزود: آمار و اطلاعات صحیح می تواند راه میانبری برای برنامه ریزی دقیق و کلان برای کشور فراهم کند  تا خیلی از مشکلات در کوتاه ترین زمان مرتفع کرد.
رئیس ستاد سرشماری شهرستان با تاکید بر اهمیت و محرمانه بودن اطلاعات افراد خاطرنشان کرد: داشتن اطلاعات صحیح مستلزم تلاش و کوشش شما ماموران سرشماری است.
رستمی به آمادگی برگزاری مرحله حضوری ستاد شهرستانی این دوره از سرشماری نفوس و مسکن اشاره کرد و ادامه داد: شروع مرحله حضوری از ۲۵ مهر تا ۲۵ آبان خواهد بود که ماموران سرشماری به صورت حضوری به درب واحد های مسکونی و تجاری مراجعه خواهند کرد و الباقی افرادی که به صورت اینترنتی نتوانسته اند ثبت نام کنند را سرشماری خواهند کرد. افرادی که در مرحله اینترنتی ثبت نام کرده اند، فقط کدرهگیری ثبت نام خود را در اختیار ماموران سرشماری قرار دهند تا مراحل ثبت نام آنان تایید گردد.
انتهای پیام// م.ط

برچسب ها: مشارکت ، مردم ، سرشماری ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.