کرمان؛

سالگرد واقعه 24مهر در مسجدجامع کرمان

همزمان با 24مهرماه سالگرد واقعه به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان مراسم گرامی داشتی در مسجدجامع کرمان برگزارمی شود.

سالگرد واقعه 24مهر در مسجدجامع کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان اعلام کرد: مراسم گرامی داشت این واقعه فردا شب در مسجد جامع کرمان وبا سخنرانی حجت الاسلام سازندگی برگزارمی شود.

در بیانیه این شورا آمده است: کبوتران خونین بالی که در فاجعه حمله به مسجد جامع کرمان به خاک و خون کشیده شدند به یادبود چهلمین روز درگذشت شهدای 17 شهریور قیام کرده بودند و این روز سرآغاز مبارزات مردم کرمان بر علیه رژیم منحوس پهلوی شد.

این بیانیه می‌افزاید: مردم سراسر استان کرمان همگام با سایر ملت ایران به رهبری پیامبرگونه حضرت امام خمینی(ره) نقش به سزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و حادثه به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان نمادی از حق‌طلبی و عدالت‌خواهی مردم شهید پرور و ولایتمدار و سند معتبر دفاع این ملت در مقابله با شاه و جنایات رژیم شاهنشاهی است و باید به عنوان یک نماد تاریخی ثبت و ماندگار شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در این بیانیه با پاسداشت 24 مهرماه و تجلیل و تکریم از شهیدان با قدرت جوپاری و یزدانشناس عنوان کرده است: مراسم گرامیداشت سالروز به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان، روز شنبه 24 مهرماه همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور اقشار مختلف مردم و هیئت‌های مذهبی در محل مسجد جامع کرمان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.