اصفهان؛

تولید سی اس 35 در سایپای کاشان

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپای کاشان گفت : بر اساس برنامه ریزی‌ها امسال 5 هزار و 500 دستگاه خودروی سی اس 35 تولید خواهد شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی جمالی در آیین ورود به بازار خودروی سی اس 35 در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس برنامه ریزی‌ها امسال 5 هزار و 500 دستگاه از این خودرو تولید خواهد شد که این روند برای سال آینده به 15 هزار دستگاه افزایش می‌یابد و پس از آن تولید به 20 هزار دستگاه در سال می‌رسد.
وی در خصوص مذاکرات صورت گرفته با سرمایه گذاران خارجی گفت: مذاکرات با شرکت سیتروئن قطعی شده و همچنین با شرکت چانگان مذاکرات ادامه دارد از سوی دیگر مذاکراتی با شرکت‌های رنو، نیسان و کیا در دستور کار قرار گرفته است و مذاکرات با شرکت کیا هفته آینده به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

جمالی افزود: قرارداد سیتروئن با موفقیت انجام شد و قراردادهای خوبی در پیش داریم که اینها می تواند بازار خوبی برای سایپا در آینده رقم بزنم.
مدیر عامل سایپا با اشاره به رونمایی از دو مدل خودروی رنو و همچنین خودروی CS3 گفت: تا پایان سال یک محصول جدید با طراحی سایپا به بازار عرضه می کنیم و ساینا را نیز قبل از پایان سال در مدل دنده اتوماتیک به بازار عرضه خواهیم کرد .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.