شیراز؛

ناکامی گروهك تروریستی در فارس با همت سربازان گمنام امام زمان (عج)

فرمانده نیروی انتظامی فارس از ناکامی و دستگیری عوامل گروهك تروریستی در جنوب این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمدعلی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی استان گفت: در پی گزارش سربازان گمنام امام زمان (عج) مبنی بر متصور بودن عملیات تروریستی توسط گروهک‌های تكفیری‌، ‌بلافاصله طرح‌ كنترل اطلاعاتی و انتظامی توسط پلیس در سراسر استان به مرحله اجرا درآمد .

وی ادامه داد:  در تعاقب آن برابر اعلام اداره كل اطلاعات استان كه گروهی از تروریست‌ها دریکی از شهرستان های جنوبی استان در حال تهیه مقدمات عملیات تروریستی می باشند، بلافاصله تیم های ویژه عملیاتی پلیس تشكیل و در معیت عوامل اطلاعاتی در این خصوص وارد عمل شدند كه در این رابطه طی چند عملیات ضربتی 11 نفر دستگیر و از ادامه فعالیت آن ها جلوگیری به عمل آمد.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس اظهار كرد:  در این عملیات پیش دستانه بیش از ده ها دستگاه خودرو و موتور سیكلت بازبینی و توقیف شد و بالغ بر یكصد كیلوگرم مواد منفجره و متعلقات مربوطه و یك قبضه سلاح جنگی كشف شد.

سردار گودرزی با اشاره به عزم راسخ و اقتدار پلیس استان فارس در برخورد با مخلان نظم،‌امنیت و آسایش مردم،‌خاطر نشان كرد: همیاری و همكاری مردم،‌ انسجام و وحدت در بین نیروهای اطلاعاتی، ‌امنیتی،‌ نظامی و انتظامی استان، ‌آموزش و حرفه گرایی پلیس رمز موفقیت این عملیات بوده است.  

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.