حمایت دانشگاه شهید رجایی از مردم یمن پیرامون جنایات اخیر

اساتید و دانشجویان دانشگاه شهید رجایی پیرامون جنایت های اخیر آل سعود در یمن، از مردم صنعا در قالب بیانیه‌ای حمایت کرد.

حمایت دانشگاه شهید رجایی از مردم یمن پیرامون جنایات اخیربه گزارشخبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بسیج اساتید و بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در خصوص جنایت های رژیم آل سعود در کشتار اخیر مردم مسلمان صنعا بیانیه تدوین کرده که به شرح زیر است:  
 
استکبار جهانی براساس طراحی صهیونیست ها نقشه تفرقه بین کشورهای مسلمان را دنبال می کند. براین اساس رژیم آل سعود، به بهانه دفاع از رئیس جمهور مخلوع یمن نزدیک 2 سال است یک جنگ نیابتی را با حمله تجاوز کارانه به کشور مسلمان یمن برپا نموده است و موجب شهادت هزاران نفر از مردم مظلوم این کشور مسلمان و انهدام زیرساخت ها و اماکن عمومی آن شده است. 

این رژیم در اقدام اخیر خود صدها نفر از مردم صنعا را که در یک مراسم مذهبی حضور داشتند با موشک های آمریکایی به شهادت رساند و زنجیره جنایت های خود را کامل کرد. 

تاکنون مجامع بین المللی در قبال این جنایت آشکار سکوت اختیار کرده و اقدام عملی در محاکمه جنایتکاران انجام نداده اند.
 
ما اساتید و دانشجویان بسیجی دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی ضمن اعلام انزجار خود از اعمال شنیع غیرانسانی و غیراسلامی رژیم آل سعود در کشتار ملت مسلمان یمن موارد ذیل را خواستاریم. 

1- با الهام از مرام سالار شهیدان حسین بن علی(ع) در دفاع از مظلوم، از مسئولین کشور می خواهیم که با پی گیری مجدانه خود، زمینه این جنایتکاران را در دادگاه بین المللی اسلامی فراهم آورند. 

2- قاطعانه از مسئولین کشور می خواهیم که زمینه حضور ما را در کنار مبارزان شهادت طلب یمن به منظور انجام وظایف شرعی خود فراهم سازند تا پاسخ جنایت های آل لعین سعود و غاصبان بی کفایت سرزمین های مقدس اسلامی را با قاطعیت و صلابت بدهیم. 

3- صهیونیست ها بدانند که انهدام مراکز آموزشی و کشتار دانش آموزان و دانشجویان یمن تاثیری بر همکاری بین کشورهای مسلمان در ایجاد نهضت ارتقا علم و فناوری نخواهد گذاشت و بر این اساس ما اساتید و دانشجویان دبیری جهت بازسازی مراکز آموزشی آن اعلام آمادگی می نماییم. 

4- مجامع بین المللی بدانند که ادامه سکوت آنان در مقابل جنایت های آل سعود اثبات مجدد وابستگی آنان به صهیونیست ها می باشد. از مسئولین وزارت امور خارجه می خواهیم تا از حقوق پایمال شده مردم مظلوم یمن با جدیت در مجامع بین المللی و اسلامی دفاع نمایند. 

5- از همه کشورهای منطقه می خواهیم که با اتحاد اسلامی، زمینه حمایت بیشتر از مردم مظلوم یمن را فراهم آورند و روابط خود با رژیم بی کفایت و ملعون آل سعود را قطع نماید. 

6- از هیات محترم دولت می خواهیم که با اقدامات جهادی، نیازهای مختلف مردم مظلوم و انصارالله یمن برای تداوم و گسترش مقاومت آنان در برابر متجاوزان را فراهم آورند. 

ان شاالله در پرتو محبت و همکاری بین مسئولین دولتی و آحاد جامعه و حمایت از نهضت اسلامی مردم مظلوم یمن، به زودی شاهد نابودی صهیونیست ها و رژیم های وابسته به آنها باشیم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار