شیراز؛

عضویت استاد شیرازی در کمیته تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردریکو

استاد شیرازی عضو کمیته تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردریکو ایتالیا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مسئول روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه شیراز گفت: علی سلطانی عضو هیات علمی دانشکده هنر و معماری دانشگاه شیراز در راستای گسترش تعاملات بین المللی و استفاده از ظرفیت های دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ایران و ایتالیا به عضویت این دانشگاه ایتالیایی درآمد.
عظیمی فرد افزود: علی سلطانی به عنوان استاد همکار در زمینه پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی و بررسی شرایط اعطای بورس تحصیلی، ارزیابی طرح تحقیق و پایان نامه های کارشناسی ارشد، دکتری، راهنمایی و مشاوره دانشجویان در این دانشگاه فعالیت خواهد کرد.
وی با اشاره به جایگاه دانشگاه فردریکو در ایتالیا گفت: این دانشگاه با صد هزار دانشجو و 8 هزار کارمند علمی و کادر آموزشی در شهر ناپل ایتالیا قرار دارد و از 13 دانشکده، 77 دپارتمان و 42 مرکز تحقیقاتی، 108 کتابخانه و 2 باغ گیاه ‌شناسی تشکیل شده است.
عظیمی فرد افزود: دانشجویان این دانشگاه در 147 رشته تحصیلی از جمله رشته‌ های پزشکی و پیراپزشکی، فنی و علوم انسانی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند.
دکترعلی سلطانی دانشیار بخش شهرسازی دانشگاه شیراز و عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان فارس است.
وی تاکنون موفق به دریافت جایزه بورس دولتی ژاپن، بورس تحقیقاتی دولت ترکیه، جایزه تلاش (Endeavour) استرالیا و پژوهشگر برتر کشوری در گروه هنر و معماری سال 92 شده است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.