ایلام؛

لایحه ایجاد مناطق آزاد درمجلس

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه ایجاد مناطق آزاد جدید در کشور با بررسی تمامی مزایا و معایب آن در دولت و کمیسیون های تخصصی به مجلس تقدیم شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سلام امینی با بیان اینکه ایجاد مناطق آزاد جدید در ابتدا قرار بود در قالب هفت لایحه مطرح شود،افزود : ایجاد این مناطق با بررسی هایی که دولت و مجلس انجام داده اند دارای توجیه اقتصادی و فنی است و در نهایت در قالب یک لایحه به مجلس تقدیم شد

وی با تاکید بر اینکه ایجاد مناطق آزاد باعث رشد صادرات، ارزآوری و ایجاد اشتغال برای کشور می شود،  گفت : کشورهای همسایه ایران نیز علاقمند به ایجاد مناطق آزاد مرزی هستند.

وی تاکید کرد : مسئول مناطق آزاد تجاری کشور عراق بارها عنوان کرده که ایجاد مناطق آزاد مشترک با جمهوری اسلامی ایران یکی از هدف های آنها است که این نشان دهنده اهمیت موضوع است.

امینی با اشاره  بر اینکه ایجاد منطقه آزاد مهران باعث رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال برای مردم استان می شود،اظهار کرد : تمام تلاش خود را برای تصویب این منطقه بکار خواهیم گرفت.

وی اضافه کرد: با وجود فضاسازی های انجام شده در مورد مناطق آزاد، مسیر ما برای رسیدن به هدف سخت است اما همچنان به تحقق آن امیدوار هستیم.








انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.