مقدماتی جام جهانی در اروپا

جزایرفارو 0 پرتغال 6/پیروزی پرگل پرتفال با هت تریک سیلوا

در ادامه بازی های مقدماتی جام جهانی، پرتغال مهمان جزایر فارو بود که در پایان با نتیجه 6 بر صفر به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه بازی های مقدماتی جام جهانی، پرتغال میهمان جزایر فارو بود که در پایان با نتیجه 6 بر صفر به پیروزی رسید.

دقیقه 12 روی یک ضد حمله، ژوائو ماریو پاس در عمق خود را برای سیلوا فرستاد و علیرغم دخالت ناقص مدافع حریف روی توپ، سیلوا در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با ضربه ای زمینی و محکم دروازه را باز کرد.

دقیقه 22 حرکت پا به توپ کوارشما از سمت راست محوطه و ضربه زمینی او که توسط دروازه بان و مدافعان حریف به شکلی ناقص دفع شد، در مقابل سیلوا قرار گرفت و این بازیکن با یک ضربه سر توپ را به دور از دستان دروازه بان به گل تبدیل کرد.

دقیقه 37 پدیده جدید پرتغالی ها هت‌تریک کرد؛ شوت محکم کانسلو از پشت محوطه با واکنش دروازه بان همراه شد اما در برگشت باز هم سیلوای فرصت طلب با یک بغل پا به راحتی دروازه پیش روی خود را باز کرد تا در چهارمین بازی ملی خود چهارمین گل خود را ثبت کند.

دقیقه 65 ضربه پای چپ رونالدو از بیرون از محوطه جریمه به بالای سمت راست دروازه رفت و گل چهارم پرتغال به ثمر رسید.

دقیقه 91 شوت پای راست ژوائو موتینیو از پشت محوطه وارد دروازه حریف شد.

دقیقه 93 گلسون که پس از ورود به بازی یکی از بهترین نمایش های خود را ارائه کرد، با پاس در عمق خود کانسلو را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن به راحتی دروازه جزایر فارو را برای ششمین بار باز کرد.

در جدول رده بندی، پرتغال با کسب 6 امتیاز در رتبه دوم و پشت سر سوییس قرار گرفت و جزایر فارو با 4 امتیاز چهارم شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار