مقدماتی جام جهانی در اروپا

جبل الطارق 0 بلژیک 6/پیروزی پرگل شیاطین سرخ در شب تاریخ سازی بنتکه

تیم های جبل الطارق و بلژیک از ساعت ۲۲:۱۵ دوشنبه شب در هفته سوم مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ به مصاف یکدیگر رفتند که بلژیک با 6 گل به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم های جبل الطارق و بلژیک از ساعت ۲۲:۱۵ دوشنبه شب در هفته سوم مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ به مصاف یکدیگر رفتند که بلژیک با شش گل میزبانش را در هم کوبید.

در همان ابتدای بازی و در ثانیه 7، کریستین بنتکه با یک ضربه پای چپ، موفق شد دروازه جبل الطارق را باز کند.این گل سریعترین گل در تاریخ رقابتهای مقدماتی جام جهانی بود.پیش از این بازی، بنتکه برای 562 روز بود که برای تیم ملی بلژیک گل‌زنی نکرده بود.

 19 دقیقه بعد، اکسل ویتسل گل دوم را به‌ثمر رساند و در اواخر نیمه اول و دقیقه 43 بازی بود که بنتکه موفق شد گل سوم بلژیک را با یک ضربه پای چپ از داخل محوطه جریمه، روی پاس توماس مونیر به‌ثمر برساند.

دقیقه 51 مرتنز روی پاس عمقی دفور در داخل محوطه پا به توپ شد و با یک ضربه به سمت وسط دروازه گل چهارم بلژیک را بثمر رساند.

چهار دقیقه بعد و در دقیقه 55 نیز بنتکه کار خود را تمام کرد و با زدن گل سوم، در برابر جبل الطارق هت‌تریک کرد.

 دقیقه ۷۹ ادن هازارد هم در دقیقه ۷۹ با شوتی که در کنج دروازه جبل الطارق قرار گرفت توانست نام خودش را در میان گلزنان این بازی ثبت کند.

بلژیک با این نتیجه ۹ امتیازی شد تا به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به یونان در صدر گروه هشتم مرحله مقدماتی قاره اروپا قرار بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار