کاهش 20 درصدی بینندگان مناظره دوم کلینتون و ترامپ

بر اساس آمارهای اولیه، شمار بینندگان برنامه تلویزیونی مناظره دوم کلینتون و ترامپ حدود 20 درصد کمتر از مناظره نخست بود که شمار بی سابقه 84 میلیون بیننده را جذب کرده بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ازخبرگزاری رویترز، نخستین مناظره ترامپ و کلینتون که برای دستیابی به ریاست بر کاخ سفید رقابت می کنند، در تاریخ 26 سپتامبر (پنجم مهر ماه) برگزار شد.

مجله هالیوود ریپورتر و شبکه خبری سی ان ان که برگزار کننده  مناظره دوم در روز یکشنبه (بامداد دوشنبه به وقت تهران) بودند، اعلام کردند: بر اساس آمارهای اولیه، شمار بینندگان این برنامه تلویزیونی حدود 20 درصد کمتر از مناظره نخست بود که شمار بی سابقه 84 میلیون بیننده را جذب کرده بود.

مناظره دوم کلینتون و ترامپ در بیشتر رسانه های آمریکا به عنوان 'چندش آور'، 'سرشار از مبادله توهین و اهانت'، 'فاجعه بار'، 'افتضاح تاریخی' و 'زشت ترین در تاریخ انتخابات آمریکا'، توصیف شده است که طرفین در آن، به جای بررسی دغدغه اصلی رای دهندگان آمریکایی، در باره زوایای تاریک زندگی شخصی یکدیگر، افشاگری کرده اند.

مناظره دوم نامزدهای دمکرات و جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، به لحاظ توجه به آن در شبکه اجتماعی «توئیتر» با 17 میلیون توئیت، بی سابقه و تاریخ ساز ارزیابی شده است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار