منابع آگاه: شاید پال رایان به زودی حمایت خود از ترامپ را پس بگیرد

وبسایت پولیتیکو به نقل از منابع آگاه، از احتمال سلب حمایت رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از نامزد انتخاباتی جمهوری‌خواهان خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پولیتیکو، منابع نزدیک به «پال رایان» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گزارش دادند وی در حال تصمیم‌گیری درباره پس گرفتن حمایت خود از «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست و مذاکراتی نیز در این خصوص با نزدیکان و مشاوران خود داشته است.

به گفته این منابع، رایان پس از افشاگری جمعه شب واشینگتن پست علیه ترامپ بارها در جلسات خصوصی و علنی خود از اظهارات شرم‌آور نامزد جمهوری‌خواهان در این ویدئو ابراز انزجار کرده و موضوع سلب حمایت از او را نیز با مشاوران نزدیک خود به بحث گذاشته است. 

با این حال، منابع مذکور اظهار داشتند رایان هنوز در خصوص پس گرفتن حمایت خود از ترامپ تصمیم‌گیری نکرده است؛ اما به گفته آنها، حتی صحبت در این باره نیز حاکی از اوج نارضایتی وی از نامزد انتخاباتی جمهوری‌خواهان و ملتهب بودن فضای سیاسی در داخل حزب جمهوری‌خواه است.

به اعتقاد این منابع، اظهارات غیرقابل دفاع ترامپ در ویدئویی که واشینگتن پست از او منتشر کرده است و استفاده انتخاباتی خوب هیلاری کلینتون – نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات – در مناظره شب گذشته (بامداد امروز به وقت ایران) از این قضیه که باعث شد ترامپ در برابر او در موضع دفاعی قرار بگیرد، شاید در آینده نزدیک رایان را در تصمیم خود برای پس گرفتن حمایت از نامزد جنجالی جمهوری‌خواهان مصمم کند. 

واشینگتن پست در بمب خبری جمعه شب خود ویدئویی از ترامپ را منتشر کرد که او در آن به همراه خود در داخل اتوبوس می‌گوید به این دلیل که انسان معروفی است با خیال راحت هر کاری که دوست دارد با زنان انجام می‌دهد. وی همچنین در این گفتگوی دونفره که مربوط به سال 2005 است، با جزئیات تمام، خاطرات زمانی را برای او بازگو می‌کند که قصد داشته است به زور با یک زن متأهل رابطه برقرار کند.

چنانچه رایان تصمیم به سلب حمایت خود از ترامپ بگیرد، نامزد جمهوری‌خواهان در فاصله کمتر از یکماه به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا یکی از اصلی‌ترین و تاثیرگذارترین حامیان خود در داخل حزب جمهوری‌خواه که خیلی دیر به صف کوتاه حامیان او در این حزب اضافه شد را از دست خواهد داد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار