یک نظرسنجی جدید در خصوص افشای ویدئوی اظهارات ترامپ؛

رای دهندگان جمهوری خواه: حزب جمهوری خواه به حمایت ترامپ ادامه دهد

طبق یک نظرسنجی جدید، رای دهندگان جمهوری خواه خواستار تداوم حمایت حزب خود از ترامپ شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پولیتیکو، روز شنبه سران حزب جمهوری خواه ترامپ را به دلیل اظهارات ناپسندش در یک ویدئوی تازه منتشر شده، مورد انتقاد قرار دادند و حمایت خود را از وی برداشتند. با این حال براساس یک نظرسنجی جدید از سوی پولیتیکو/مورنینگ کانزالت، بسیاری از اعضای عادی حزب جمهوری خواه همچنان به حمایت خود از ترامپ ادامه می دهند. 

روز جمعه یک ویدئوی جنجالی از اظهارات ترامپ در سال 2005 درخصوص زنان منتشر شد. در این ویدئو ترامپ با به کار بردن کلمات زشت و ناپسند درباره زنان، به برقراری رابطه جنسی با آنها افتخار می‌کند و می‌گوید: «وقتی ستاره باشی می‌توانی هرکاری بخواهی با آنها انجام دهی.»

در یک نظرسنجی جدید درخصوص افشای این ویدئوی جنجالی، 39 درصد رای دهندگان معتقد بودند ترامپ باید از رقابت های انتخاباتی کنار بکشد. در عین حال، 45 درصد رای دهندگان عقیده داشتند ترامپ باید به مبارزه انتخاباتی خود ادامه دهد.

در این میان، 70 درصد دموکرات ها اعلام کردند ترامپ باید به مبارزات انتخاباتی خود پایان دهد؛ درحالی که تنها 12 درصد جمهوری خواهان این نظر را داشتند.

در حال حاضر، بیشتر رای دهندگان جمهوری خواه خواستار تداوم حمایت حزب جمهوری خواه از ترامپ هستند. حدود سه چهارم رای دهندگان معتقدند سران جمهوری خواه باید به حمایت خود از ترامپ ادامه دهند. در عین حال، تنها 13 درصد رای دهندگان مخالف تداوم حمایت سران جمهوری خواه از ترامپ هستند.

با این حال، هیلاری کلینتون در آخرین نظرسنجی ها همچنان پیشتاز است. در آخرین نظرسنجی انجام شده، کلینتون 42 درصد و ترامپ 38 درصد آرای احتمالی را به خود اختصاص دادند. باید منتظر ماند و دید آیا ترامپ می‌تواند در دومین مناظره همه چیز را به نفع خود تغییر دهد یا خیر.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار