کارشناس یمنی: سازمان ملل نقش شاخه سیاسی تهاجم به یمن را ایفا می کند

مفسر و فعال سیاسی جنبش مردمی انصارالله، اقدام های نماینده ویژه سازمان ملل در این کشور را در جهت حمایت از رژیم آل سعود دانست.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه پرس تی وی؛ حسین البخیطی -- مفسر و فعال سیاسی جنبش مردمی انصارالله -- در مصاحبه با این شبکه، آمار تلفات حملات وحشیانه به یمن را بیش از 450 نفر اعلام کرد و افزود: «شاهدان عینی می گویند احتمال دارد شمار شهدای این حمله وحشیانه تا بیش از 150 نفر هم برسد.»

وی به سالن بزرگی اشاره کرد که به برگزاری مراسم تشییع جنازه، عروسی و گه گاه همایش در صنعا اختصاص دارد و گفت: « تا سه هزار نفر هم در این سالن جا می شوند. این حمله ساعت 3 و نیم عصر اتفاق افتاده یعنی دقیقا هنگامی که پر از جمعیت بوده است. جنگنده های رژیم آل سعود ابتدا دو بار سالن را هدف می گیرند و سپس چهار یا پنج دقیقه بعد باز می گردند و برای سومین بار حمله می کنند و بسیاری از افرادی را که بیرون از آن مکان ایستاده بودند به خاک وخون می کشند.» 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۷ ۱۸ مهر ۱۳۹۵
آل سعود و ائتلاف ننگینش ، رسوائی جنایت علیه بشریت را به انتها رسانده اند . در این میان سکوت سازمان بین المللی تائیدی بر وجود مجوزی آشکار برای این جنایات بی انتها می باشد .
آخرین اخبار