مشهد؛

تدوين برنامه بلند مدت لكوموتيورانان خراسان

مديركل راه آهن خراسان از تدوين برنامه بلند مدت در خصوص لكوموتيورانان اداره كل راه آهن خراسان خبر داد.

تدوين برنامه بلند مدت لكوموتيورانان خراسانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ضيايي مهر گفت: در راستاي تاكيدات مدير عامل راه آهن "جمهوری اسلامی ایران" و درخواستهاي مكرر لكوموتيورانان خراسان در جهت برنامه ريزيهاي شغلي، اداره كل راه آهن خراسان اقدام به تدوين برنامه بلند مدت در خصوص لكوموتيورانان نموده است.
وي افزود: پس از بررسي هاي صورت گرفته، ابتدا برنامه به صورت ماهيانه به لكوموتيورانان ارائه و پس از برطرف شدن نواقص برنامه پائيزه قطارهاي مسافري، براي نخستين بار به صورت فصلي برنامه كاري به لكوموتيورانان ارائه ميگردد.
مديركل راه آهن خراسان اظهار داشت: برنامه طوري تنظيم شده است كه در پايان هر فصل همه پرسنل قطارهاي مسافري، اعم از روز رو و شب رو را حمل نموده و مساوات در ارائه سرويس براي همكاران رعايت شده است.
مهندس ضيايي مهر افزود: از ديگر مزيتهاي اجراي اين برنامه اين است که در پايان هر فصل، كيلومتراژ دريافتي لكوموتيورانان در هر پايه مساوي و يا نزديك به هم مي باشد.
وي ادامه داد: با توجه به اينكه در برنامه روزانه نياز بود هر روز با همه ی لكوموتيورانان تماس گرفته شود و در خصوص برنامه آنها اطلاع رساني گردد، اين امر در برنامه بلند مدت حذف شده كه خود باعث كاهش هزينه هاي مالي و زماني شده است.
انتهای پیام//ی.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.