اصفهان؛

همکاری پليس اصفهان با پلیس یاران محرم

پليس اصفهان با پلیس یاران محرم برای برگزاری مراسم باشکوه عزاداری اباعبدالله الحسین همکاری می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون اجتماعي فرمانده انتظامي استان اصفهان با توجه به نزديك شدن ايام تاسوعا و عاشواري حسيني گفت: پليس اصفهان يك مجموعه ولايي و مكتبي است كه براي اجراي مراسم باشكوه عزادراي حضرت ابا عبدالله با تمام توان آماده همكاري مي باشد .

سرهنگ جهانگير كريمي افزود: در سال جاري اقدام به برگزاري جلسه های متعدد با هيئت هاي مذهبي كرديم تا دسته ها و محل هاي برگزراي مراسم هاي عزاداري پوشش امنيتي كامل داشته باشند.

وي با اشاره به طرح هاي پليس در روزهاي تاسوعا و عاشورا بیان کرد: در برخي مناطق شهر محدوديت ترافيكي و رفت وآمد براي وسايل نقليه وجود دارد كه دراعلاميه اي در روزهاي قبل از تاسوعا و عاشورا اعلام خواهد شد.

معاون اجتماعي فرمانده انتظامي استان اصفهان گفت: پليس اصفهان با پليس ياران محرم كه همكار پليس در بحث امنيت و انضباط هيئت ها مي باشند همكاري داشته تا مراسم عزاداری حسینی هر چه باشکوه تر برگزار شود.

گفتنی است: سرهنگ جهانگير كريمي در پايان از پيشكسوتان و مديران هيئت ها خواست تا دسته ها و هيئت ها را در ساعت های خاصي حركت داده و قبل از حركت با كلانتري محل و پليس راهنمايي و رانندگي هماهنگ شوند تا گره ترافيكي و سد معبر ايجاد نشود.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.