سمنان;

میزبانی جام پارس اتفاقی تاریخی در ورزش استان است

رییس هیات ووشو استان گفت : میزبانی سمنان از جام بین المللی پارس رویدادی تاریخی در کارنامه ورزشی استان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،رییس هیات ووشو استان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به میزبانی سمنان ازجام بین المللی ووشو پارس گفت:این رویداد با حضور 250 ووشوکار از 20 کشور برگزار می شود که این مهم نیازمند حمایت جدی مسئولان و مردم است چرا که تاکنون شاهد چنین اتفاقی در ورزش استان نبودیم.
مرتضی نبوی ادامه داد:در سال 95 از استان سمنان 18 ووشوکار در رده های سنی مختلف به اردوهای تیم ملی دعوت شدند و فقط در شش ماه اخیر ووشوکاران استان 10 نشان بین المللی و کشوری کسب کردند.
نبوی افزود:این درخشش ووشو کاران استان سبب شد تا هیات ووشو استان رتبه اول را در ورزش استان و رتبه دوم را در بین هیات های ووشو کشور از آن خود کند.
رییس هیات ووشواستان با اشاره به راهیابی تیم ووشو شهرداری دامغان تنها نماینده ووشو استان به لیگ برتر خاطر نشان کرد:خوشبختانه این تیم در هفته اول با عملکرد خوب خود توانست رتبه اول جدول را به خود اختصاص دهد که امیدواریم این روند موفقیت آمیز تیم ووشو شهرداری دامغان همچنان ادامه داشته باشد.
نبوی در پایان تصریح کرد:در چند سال اخیر به بحث آموزش و میزبانی مسابقات کشوری اهمیت زیادی دادیم و موفقیت هم اکنون این رشته ورزشی دستاورد تلاش های ووشوکاران استان و حمایت جدی اداره کل ورزش و جوانان استان از این رشته ورزشی است.
شایان ذکر است پس از سفر مهدی علی نژاد رییس فدراسیون ووشوجمهوری اسلامی ایران برای برگزاری مجمع سالانه هیات ووشو، میزبانی جام بین المللی ووشو پارس پس از بازید مسئولان فدراسیون از امکانات استان و رایزنی مسئولان استان با وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون ووشو به شهرستان سمنان داده شد.
جام بین المللی ووشو پارس اواخر فروردین ماه 96 برگزار می شود.
گزارش :محمدرضا زرگر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.