حل مشکل مالکیت مدارس به کمک دولت

مدیر کل آموزش و پرورش تهران گفت: برای حل مشکل مالکیت مدارس به کمک دولت و مجلس نیاز داریم.

حل مشکل مالکیت مدارس به کمک دولت
علیرضا کمرئی مدیر کل آموزش و پرورش تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون مشکلات موجود در فضاهای آموزشی شهرتهران گفت: یکی از این مسائل، مشکل مالکیت مدارس است.

وی ادامه داد: مالکیت برخی از مدارس متعلق به اشخاص حقیقی، برخی مربوط به نهادهای دیگر و برخی جز املاک موقوفه است که در این راستا اقامه دعوا و مشکلاتی ایجاد شده اما پس از مذاکراتی شرایط برای ادامه تحصیل دانش آموزان در مدارس فراهم شد.

مدیر کل آموزش و پرورش تهران با بیان اینکه اغلب فضاهای آموزشی در اختیار آموزش و پرورش قرار دارد، اظهار داشت: در مواردی که این مالکیت وجود ندارد هر ساله شاهد بروز مشکلات هستیم به عنوان مثال امسال در شش فضای آموزشی منطقه 18 و هم چنین در برخی مدارس مناطق 2 و پنج برخی از مدارس با مشکل مالکیت مواجه بودند که با توجه به پیگیری های آموزش و پرورش برطرف شد اما برای حل قطعی این مسائل نیازمند برنامه ای جامع از سوی مجلس ودولت هستیم.

کمرئی افزود: رایزنی های در این راستا انجام شود و درصدد حل مشکل هستیم تا با ارائه قوانینی مالکیت مدارس دچار اختلال نشود.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش به مشارکت بیش از 200 نفر از مسئولان کشوری خبر داد و بیان کرد: این امر نشان از مشارکت دستگاه های دولتی در مدارس تهران است.

کمرئی عنوان کرد: دراین راستا، تخصیص اعتباراتی به برخی حوزه های مدارس از سوی مسئولان انجام گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار