شیراز؛

تشریح برنامه ‌های روز جهانی کودک در فارس

مدیرکل بهزیستی استان فارس گفت: به مناسبت هفته کودک، ویژه‌برنامه‌ های متعددی از اداره‌ کل بهزیستی استان فارس از 16 تا 22 مهرماه اجرایی می ‌‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیدمرتضی موسوی مدیرکل بهزیستی استان فارس گفت: از سوی اداره‌کل بهزیستی استان فارس به مناسبت هفته کودک ویژه‌برنامه ‌هایی شامل حضور کودکان در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع)، شرکت در آیین عزاداری حسینی، آشنایی با اقتصاد مقاومتی و دیگر برنامه‌ های فرهنگی و مذهبی برگزار می ‌شود.
وی با اشاره به اینکه به‌ صورت نمادین یکی از کودکان مهدکودک به‌ عنوان مدیرکل بهزیستی فارس منصوب شد، افزود: این حرکت نمادین در راستای مسؤولیت ‌پذیری کودکان به‌ عنوان مدیران و مسؤولان آینده کشور در ارائه خدمات عمرانی، فرهنگی و اجتماعی صورت می‌ گیرد.
موسوی خاطرنشان کرد: در استان فارس هزار و 270 مهدکودک مشغول ارائه خدمات به کودکان تا 6 سال هستند که با تلاش‌های انجام‌ شده این تعداد به هزار و 300 مهد می‌ رسد.
وی تصریح کرد: بیش از 53 هزار کودک 6 ماه تا 6 سال در 700 مهد روستایی آموزش‌ هایی در زمینه مسؤولیت‌ پذیری، بهداشت روانی، مهارت ‌های اوقات فراغت، زبان، نقاشی، ورزش و نیز برنامه‌ های جامع رشد شخصیت کودک را فرامی‌ گیرند.
مدیرکل بهزیستی استان فارس تصریح کرد: آشنایی با مبانی فرهنگی و مذهبی شامل طرح یاوران نماز، نماز به زبان ساده، تهیه کتابچه آموزشی مهدویت با همکاری بنیاد مطهر و غدیر از دیگر برنامه‌ های در دست اجرا از سوی این اداره‌ کل در مهد های کودک است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.