اردبیل؛

صدور بیش از یک هزار گواهی مبدا توسط اتاق بازرگانی اردبیل

دبیر اتاق بازرگانی استان اردبیل گفت: در شش ماهه نخست امسال ۱۰۶۷ گواهی مبدا توسط اتاق بازرگانی اردبیل صادر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حسین وثوقی‌ایرانی افزود: اتاق بازرگانی اردبیل در مقایسه با شش ماه نخست سال گذشته با رشد بیش از 3 هزار درصدی توانسته در بین استانهای برتر در صدور گواهی مبدأ قرار گرفته و با صدور یک هزار و 60 گواهی مبدا رتبه 5 کشور را به خود اختصاص دهد.

وی گفت: برنامه ریزی دقیق و منظمی به منظور تسهیل صدور و ارائه گواهی مبدأ از سال گذشته در اتاق بازرگانی اردبیل صورت پذیرفته است تا تجار و بازرگانان استان و شهرستانهای همجوار از خدمات اتاق بازرگانی به نحو احسن بهره‌مند شوند که امیدواریم این امور به زودی تحقق یابد.

دبیر اتاق بازرگانی استان اردبیل تصریح کرد: سعی خواهیم کرد موانع باقیمانده جهت تسهیل خدمات در صدور گواهی مبدأ را برطرف کنیم تا تجار و بازرگانان استان اردبیل در صدور کالاها و محصولات خود با موانع و مشکلاتی مواجه نشوند و بدون هیچ دغدغه و نگرانی به انجام امور مربوطه بپردازند.

وثوقی‌ایرانی بیان کرد: افتتاح دفتر بیله سوار و پارس آباد در تسهیل خدمات به تجار و بازرگانان نقش مهمی ایفا کرده است به همین دلیل سعی خواهیم کرد در دفاتر اتاق بازرگانی خدمات شایسته‌ای برای تجار ساکن شمال استان ارائه دهیم تا شرایط هموار در این زمینه به وجود بیاید.

وی گفت: گواهی مبدأ سندی است که خریدار خارجی برای احراز هویت کالای خریداری شده از فروشنده مطالبه می‌نماید و در سراسر دنیا، اتاقهای بازرگانی آن را صادر می‌نمایند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، صدور ، گواهی ، مبدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.