اردبیل؛

تشکیل 120 اتحادیه صنفی در اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۵۰ هزار واحد صنفی با تشکیل ۱۲۰ اتحادیه در استان اردبیل راه‌اندازی شده و فعالیت می‌کنند.

به گزرش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سیدحامد عاملی در همایش پلیس امنیت و اصناف در اردبیل اظهار داشت: نیروی انتظامی نظارت کیفی و مستمر بر سلامت بازار دارد و حمایت و پشتیبانی ناجا از اصناف ارمغان‌آور رونق اقتصادی و شکوفایی بازار است.

وی از فعالیت 50 هزار واحد صنفی در قالب 120 اتحادیه در استان اردبیل خبر داد و افزود: نیروی انتظامی با برنامه‌ریزیهای مدون نظارت بر بازار داشته به طوری که در سایه حمایت و پشتیبانی ناجا از اصناف و گستراندن چتر امنیت بر سر بازاریان رونق اقتصادی و شکوفایی بازار به ارمغان آورده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با بیان اینکه 20درصد اقتصاد جامعه در دست بازاریان بوده و امروز ما نیازمند رشد اقتصادی 5 درصدی در سال هستیم، تصریح کرد: جهاد اقتصادی محور فعالیتها بوده و اصلی‌ترین وظیفه ما حرکت در مسیر اهداف اقتصاد مقاومتی است.

عاملی در ادامه با اشاره به اینکه امروز دشمن در تلاش است فرصتهای اقتصادی را از ایران اسلامی سلب و به نفع خود بهره‌برداری کند، گفت: همت پلیس برای ایجاد فضای امن برای بازاریان و گسترش فعالیت اقتصادی ارزشمند است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، تشکیل ، اتحادیه ، صنفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار