حجت الاسلام و المسلمین تقوی مطرح کرد؛

نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله با اشرار و قاچاقچیان است

رئیس شورای فرهنگ عمومی و سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله با اشرار، قاچاقچیان کالا و ارز و خائنان است.

ناجا در خط مقدم مقابله با اشرار است/ امنیت ایران مدیون هوشیاری نیروی‌های انتظامی استبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین تقوی رئیس شورای فرهنگ عمومی و سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در حاشیه دیدار با اعضای شورای فرهنگ و عمومی استان تهران که امروز (چهارشنبه) در ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله با اشرار، قاچاقچیان کالا و ارز، جنایتکاران و خائنانی است که سعی دارند از راه ورود مواد مخدر نسل ما را به تباهی بکشانند.
 
وی تاکید کرد: ناجا یکی از ارگان‌های مقتدر کشور است و بخش قابل توجه امنیت امروز ما به خصوص امنیت منازل، خیابان‌ها و رفت و آمد جاده‌ها مدیون زحمات، تلاش‌ها، هوشمندی و هوشیاری نیروهای مخلص نیروی انتظامی است.
 
رئیس شورای فرهنگ عمومی و سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: جلسه امروز شورای فرهنگ عمومی استان تهران را با هماهنگی استاندار به تقدیر و تشکر از نیروی انتظامی اختصاص داده‌ایم که در برپایی نظم و آرامش جامعه نقش بسزایی دارد.
 
حجت الاسلام و المسلمین تقوی ادامه داد: نیروی انتظامی در 900 شهری که نماز جمعه تشکیل می‌شود، عضو ثابت ستاد اقامه نماز جمعه در سراسر کشور بوده و امنیت، نظم و انضباط را در ورودی و خروجی‌های مردم به وجود می‌آورد.
 
وی افزود: به سهم خود به عنوان خادم ائمه سراسر کشور از نیروی انتظامی تشکر می‌کنم، چرا که در اقامه نماز جمعه مخلصانه به ما یاری می‌رساند.
 
رئیس شورای فرهنگ عمومی و سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در مرزها شهدای بسیار زیادی را تقدیم کرده، تاکید کرد: مردم ما به این امر توجه ندارند و یا اخبار و رسانه‌ها در این زمینه سرمایه گذاری لازم را انجام نمی‌دهند.
 
حجت الاسلام و المسلمین تقوی تصریح کرد: ما وظیفه داریم ضمن  تقدیر از نیروهای انتظامی روحیه آنها را تقویت کنیم و همه را به حمایت از آنها فرا بخوانیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار