شیراز؛

تدابیر آتش نشانی کازرون در ایام محرم

مدیرعامل سازمان آتش نشانی کازرون تمهیدات این سازمان را در ایام محرم اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهدی صادق زاده مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون در تشریح تدابیر برگزاری مراسم ایام محرم در این شهرستان گفت: یکی از مسائلی که سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کشور به صورت روزمره با آن مواجه است، تأمین ایمنی مراسم های دینی، ملی، راهپیمائی ها، جشن ها، سوگواری ها و در مجموع تجمعات بزرگ درون شهری است.
وی افزود: به همین منظور سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون تمهیدات ویژه ای از جمله اجرای آماده باش ۱۰۰ درصد نیرو ها و ایستگاه های عملیاتی و شناسائی مکان های عزاداری و مسیر تردد عزاداران، که با ازدحام مواجه است را در نظر گرفت.
مهدی صادق زاده ادامه داد: استقرار خودروهای عملیاتی اطفای حریق و امداد و نجات و گشت موتوری در محل برگزاری عزاداری و همچنین خیابان های منتهی به مراسم از دیگر تمهیدات این سازمان است.
وی، استقرار خودروهای عملیاتی اطفای حریق و امداد و نجات در اماکن پرتردد شهر و دارای بار ترافیکی از جمله میدان شهدا، خیابان حضرتی، چهارراه بانک ملی و چهارراه مخابرات را برای شب های عزاداری و نیز در روز تاسوعا و عاشورای حسینی در خیابان های منتهی به گلزار شهدای بهشت زهرا و گلزار شهدا در سید محمد نوربخش را نیز جزو تمهیدات این سازمان برشمرد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون اجرای گشت های خودرویی توسط تیم های اطفای حریق واکنش سریع مجهز به سیستم پیشرفته و تعامل هرچه بیشتر با دستگاه های انتظامی ،امدادی از جمله پلیس، اورژانس و هلال احمر از طریق سیستم یکپارچه مخابراتی، تعامل و همکاری با درخواست کنندگان استقرار خودروهای عملیاتی در نقاط مختلف شهر به ویژه اماکن پر تجمع را نیز از دیگر تمهیدات این سازمان دانست.
مهدی صادق زاده ادامه داد: برای پیشگیری از هرگونه حوادث احتمالی تکایا و مساجد از لحاظ ایمنی بررسی شده و نکات مورد نظر به بعضی از این تکایا و مساجد برای رفع مشکل تذکرات لازم ارائه شده است.
 وی همچنین از اعلام آمادگی پرسنل و کارشناسان این سازمان برای بازدیدهای ایمنی با ارائه درخواست متولیان تکایا و مساجد به سازمان آتش نشانی خبر داد و اظهار کرد: متولیان تکایا و مساجد می توانند از نظرات کارشناسان خبره و مجرب این سازمان برای بالا بردن سطح ایمنی در تکایا و مساجد استفاده کنند.
انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار