یزد؛

توزیع اقلام غذایی ویژه محرم به هیات ها و فروشگاه ها

اقلام غذایی ویژه محرم به هیات ها، فروشگاهها واتحادیه ها توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛سیدحسین بخشایش مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: اقلام مورد نیاز استان برای ماه های محرم و صفر به هیات های مذهبی، اتحادیه های کارگری و کارمندی و فروشگاه های زنجیره ای بزرگ برای توزیع میان مردم، تحویل می شود.
 
 بخشایش با بیان اینکه اقلام از طرف شرکت بازرگانی دولتی و پشتیبانی امور دام به استان اختصاص یافته است افزود: اقلامی مانند برنج ، شکر و مرغ منجمد ویژه ماه محرم در سراسر استان توزیع می شود.

وی  گفت: سهمیه این اقلام برای ماه محرم وصفر در نظر گرفته شده و هیچ گونه کمبودی در این رابطه وجود ندارد.

مشاور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد درباره تامین گوشت قرمز منجمد نیز گفت: تدابیری برای تامین این نوع کالا اندیشیده شده و امید آن می رود که در چند روز آینده سهمیه این کالا نیز به استان اختصاص یابد.

بخشایش درباره قیمت اقلام مواد غذایی ویژه ماه های محرم و صفر اظهار کرد: شکربه قیمت هر کیلو 25هزار و 200 ریال، هر کیلو مرغ منجمد 51 هزار ریال و برنج اروگوئه نیز به ازای هر کیلوگرم 28 هزار و 550ریال توزیع می شود.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی یزد یادآور شد: هیات های مذهبی می توانند با شماره تلفن های 33163328 و33163457 سئوالات خود را با کارشناسان این مدیریت در راستای دریافت سهمیه های اعلامی مطرح کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار