لرستان؛

مصرف روزانه یک‌ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر سوخت در لرستان

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لرستان گفت: روزانه یک‌میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر نفت و گاز در این استان مصرف می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ پیمان بهرامی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لرستان برگزار شد در ارتباط با بازدید از جایگاه‌های سوخت استان اظهار داشت: در پنج‌ ماهه نخست امسال بالغ‌بر دو هزار و 116 مورد بازدید از مجاری عرضه فرآورده‌های نفتی سطح استان انجام‌گرفته که نسبت به مدت مشابه سال قبل پنج درصد افزایش‌یافته است.
 
وی با اشاره به اینکه در پنج‌ماهه نخست سال 95، تیم‌های عملیاتی دو هزار و 251  مورد بازدید از مجاری عرضه فرآورده نفتی به عمل‌آورده‌اند، افزود: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لرستان به‌منظور بررسی عملکرد مجاری عرضه فرآورده نفتی، به‌صورت روزانه و شبانه از مراکز عرضه بازدید به عمل می‌آورد.
 
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لرستان عنوان کرد: بالغ‌بر 180 میلیون لیتر بنزین موتور در پنج‌ماهه نخست امسال در سطح استان لرستان توزیع‌شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد چهاردرصدی داشته که این نشان دهنده افزایش حجم مسافران و تردد در استان است.
 
وی با اشاره به اینکه روزانه به طور میانگین حدود یک میلیون و 100 هزار لیتر بنزین موتور در استان لرستان عرضه می‌شود، بیان کرد: عمده‌ترین مصرف فرآورده‌های نفتی در لرستان مربوط به نفت گاز و بنزین موتور است.
 
بهرامی در ارتباط با توزیع نفت سفید در لرستان گفت: با توجه به توسعه شبکه گازرسانی، استفاده از نفت سفید به‌عنوان یک سوخت حرارتی در استان در حال کاهش است به‌طوری‌که در پنج‌ماهه نخست امسال میزان مصرف در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد کاهش‌یافته است.
 
وی به مصرف نفت گاز در دو بخش حمل‌ونقل و غیر حمل‌ونقل در استان اشاره و  تصریح کرد:  مصرف نفت گاز در بخش حمل‌ونقل شش درصد کاهش‌یافته اما در بخش غیر حمل‌ونقل(صنعت و خدمات) مصرف آن رشد 14 درصدی داشته که نشان از رونق اقتصادی استان دارد.
 
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لرستان بابیان اینکه روزانه یک‌میلیون و 600 هزار لیتر نفت گاز در استان  لرستان مصرف می‌شود، اظهارداشت: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده میزان مصرف نفت سفید در شش ماه دوم امسال به حدود 80 میلیون لیتر می‌رسد.
 
وی اظهارداشت: میزان مصرف نفت کوره در استان لرستان 36 درصد افزایش‌یافته است.
انتهای پیام/ا
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.