یزد؛

زیرساخت های امنیتی وانتظامی اردکان نیازمند تلاش دولت

با تلاش دولت و تمام دستگاه‌ها زیرساخت‌های امنیتی و انتظامی شهرستان اردکان تقویت شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ هادی مقیمی فرماندار اردکان در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد؛ گفت: در سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در تمامی شاخص‌های امنیتی و انتظامی وضعیت مطلوب‌تری حاصل شده است.
 
مقیمی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و نیروی انتظامی، هفته نیروی انتظامی را فرصتی مناسب برای تجلیل از پرسنل بی‌ادعا و زحمتکش نیروی انتظامی دانست و گفت: به فرمایش رهبر انقلاب، نیروهای انتظامی مظهر اقتدار کشور هستند.
 
فرماندار اردکان، پرسنل نیروی انتظامی را مجاهدان در راه خدا دانست و افزود: کسانی که آرامش و امنیت را برای جامعه و شهروندان فراهم می‌کنند؛ بی‌شک در زمره مجاهدان فی‌سبیل‌الله قرار دارند.
 
وی امنیت را در کنار سلامت، یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های الهی برشمرد وگفت: خوش‌بختانه با تلاش شبانه‌روزی تمام نیروهای نظامی و انتظامی، در سال‌جاری در تمامی شاخص‌های امنیتی و انتظامی وضعیت مطلوب‌تری حاصل شده است.
 
مقیمی با بیان این‌که در جریان نزاع خیابانی روزهای اخیر در شهرستان اردکان، متأسفانه شاهد یک اتفاق ناگوار در شهرستان اردکان بودیم؛ از تلاش بی‌وقفه مأموران نیروی انتظامی که در کوتاه‌ترین زمان ممکن و طی یک عملیات، متهمان را دستگیر کردند تقدیر و سپاس‌گزاری کرد.
 
فرمانداراردکان کمبود امکانات و نیروی انسانی را از مهم‌ترین کاستی‌های موجود عنوان و اظهار امیدواری کرد با تلاش دولت و همکاری همه دستگاه‌ها و نیز استفاده از ابزارهای نوین، زیرساخت‌های امنیتی و انتظامی شهرستان تقویت و مشکلات به حداقل برسد.
 
وی از ارتباط خوب مردم و نیروهای انتظامی تقدیر کرد و افزود: در سال‌های اخیر و با ورود نیروهای تحصیل‌کرده و جوان به بدنه پرسنل نیروی انتظامی و با تشکیل معاونت اجتماعی در نیروی انتظامی و استقرار کارشناسان اجتماعی در کلانتری‌ها، ارتباط و تعامل بسیار خوب دوجانبه‌ای ایجاد شده که باعث می‌شود شأن و منزلت نیروی انتظامی در کنار اقتدار آنان بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.
 
مقیمی در پایان از صبوری خانواده‌های معظم شهدای نیروی انتظامی شهرستان تقدیر و اظهار امیدواری کرد پیشکسوتان نیروی انتظامی تجربیات خود را در اختیار سایر نیروها قرار دهند.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.