یزد؛

پیام استاندار یزد به مناسبت فرارسیدن ماه محرم

استاندار یزدگفت: جامعه بشری تشنه عدالت و محبت امام حسین (ع) است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛سیدمحمد میرمحمدی استاندار در این پیام آورده است: حدیث عاشورا و حماسه خونبار حضرت ثارالله حسین بن علی(ع) نسل به نسل، دیار به دیار و سینه به سینه نقل شده و چراغی روشن فراسوی همه مسلمانان، احرار و آزادگان و احباب و دوستداران اهل بیت(ع) است.

وی گفت: قیام والا و حماسه مانای حضرت حسین(ع) که برای اصلاح امت جدش بود، در برخی مقاطع تاریخی و دوران حاکمان مستبد به سنت هایی خرافی و توخالی محدود شد که بعضا موجب وهن اسلام و مستمسکی برای مخدوش کردن چهرۀ مسلمانان شد.

استاندار یزد در این پیام یادآور شد: اینک بر ماست که با پالایش آگاهانه و عالمانۀ آیین تکریم محرم، پیام رسای حضرت اباعبدالله(ع) را با گوش جان بشنویم و از محتوای ناب اندیشه، مرام و سیرة آن امام همام جانمان را سیراب سازیم تا در هر محرم، دلمان، روانمان و ایمانمان جلایی مضاعف یابد.
 
میرمحمدی تصریح کرد: عاشورای مقارن با روز چهارشنبه 21 مهرماه سال 59 هجری شمسی را ما در حالی تکریم و تعظیم می داریم که جامعه بشری به عدالت، محبت، مودت، عبودیت و اصلاح مدنظر نظر امام حسین علیه السلام تشنه و تشنه تر است.

استاندار یزد ابراز امیدواری کرده است: با لطف و عنایت حق تعالی و با نگاه و دعای خیر مقربان درگاه احدیت، چشم همه ما به نور چراغ ایمان و عرفان حضرت حسین(ع) فروغ یافته و جزو مسافران این کشتی نجات و از رستگاران باشیم.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار