مظفر در اختتامیه جشنواره تاکسیرانان برتر مطرح کرد؛

خروج 10 هزار تاکسی فرسوده از ناوگان حمل و نقل عمومی

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: از خرداد ماه تاکنون 6 هزار تاکسی از رده خارج شده که امیدواریم این تعداد تا پایان سال به 10 هزار عدد افزایش پیدا کند.

روزانه بیش از 4هزار مسافر با تاکسی جابه جا می شوند/ خروج 10 هزار تاکسی فرسوده از ناوگان حمل و نقل عمومیبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ میثم مظفر مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران، در اختتامیه سومین جشنواره تاکسیرانان برتر گفت: روزانه 4 میلیون و 500 هزار مسافر توسط تاکسی جابه جا می شوند.

وی افزود: رویکرد سازمان تاکسیرانی شهر تهران رویکردی فرهنگی در جهت ارتقاء رفتار ترافیکی و شان و منزلت تاکسیرانان است.

مظفر بیان کرد: با حمایت های شهردار، تاکسیرانان صاحب دانشگاه علمی کاربردی شدند، با تاسیس دانشگاه در خاورمیانه بی نظیر بودیم.

وی گفت: در سال گذشته 53 هزار تاکسیران در دوره های آموزشی شرکت کردند و در سال جاری نیز 18 هزار تاکسیران برای اخذ برچسب سرویس مدارس دوره دیدند، هم اکنون نیز به تاکسیرانان خط فرودگاه مهرآباد آموزش می دهیم.

مظفر افزود: در آینده شرایطی فراهم می شود تا هر شخصی که فوق دیپلم تاکسیرانی داشته باشد، بتوانند شغل تاکسیرانی را برگزینند.

وی در پایان بیان کرد: از خرداد ماه تاکنون 6 هزار تاکسی از رده خارج شده که امیدواریم این تعداد تا پایان سال به 10 هزار عدد افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.