مشهد؛

در مشهد، «پیژامه راه راه پدر را باد برد»

«پیژامه راه راه پدر را باد برد» عنوان فیلم کوتاهی در مورد کودکانی با پدران افغانی و مادران ایرانی، است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، نسرین شاه محمدی مسئول انجمن سینما جوان مشهد گفت: حدودا پنج اثر توسط سینما جوان ساخته شده است که در این میان فیلم «B٢» به کارگردانی احسان دلدار، در پردیس سینمایی هویزه در حال اکران است و بقیه آثار طی دوماه آینده اکران خواهد شد.
نسرین شاه محمدی تصریح کرد: «پیژامه راه راه پدر را باد برد» عنوان فیلم داستانی کوتاهی است که به کارگرانی و نویسندگی محمد صادقی آماده نمایش است، این فیلم روایتگر داستان کودکانی است که پدرانشان افغانی و مادرانشان ایرانی هستند و محور اصلی فیلم مهاجرت و مشکلات این کودکان است.
وی افزود:  فیلم کوتاه«اول پاییز» به نویسندگی و کارگردانی عادل تبریزی، یکی دیگر از آثار سینما جوان محسوب می‌شود، «اول پاییز» دارای تم مادرانه و تنهایی یک زن است و حکایت‌‌گر رابطه مادر و فرزندی است که فرزندش در سن ١٨ سالگی قرار دارد.
وی اظهار داشت: فیلم «لطفا پیغام بگذارید» از آثار دیگر انجمن سیما جوان وبه نویسندگی و کارگرادنی حسام سامری زاده است، داستلان این فیلم‌نامه در یک سربازخانه می‌گذرد و کل داستان دستخوش یک خودکشی می‌شود که در پادگان اتفاق می‌افتد حال اینکه گره‌های این خودکشی در تلفن‌خانه این پادگان باز می‌شود.
شاه محمدی خاطر نشان کرد: «تولد سرد» به کارگردانی کمیل سهیلی نیز از آثار ساخته شده انجمن سینمای جوان مشهد است  که آماده نمایش است و طی دو ماه آینده اکران خواهد شد.
انتهای پیام//ی.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.