مشهد؛

آغاز به کار نمایشگاه "دفاع همچنان باقیست"

در آستانه فرار رسیدن هفته دفاع مقدس نمایشگاهی با نام "دفاع همچنان باقیست "در مشهد آغاز به کار کرد.

آغاز به کار نمایشگاه به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ این نمایشگاه در بوستان کوهسنگی مشهد در بخش‌های متعددی ازجمله سالن های لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه (ع) و نیروی انتظامی، غرفه های یگان ویژه، معرفی لشکر 28روح‌الله در دوران دفاع مقدس، بچه‌های انقلاب و غرفه سبک زندگی و شهدا آغاز به کار کرده است.
در بخش دیگری از نمایشگاه جلوه‌هایی از ایستادگی سرداران خراسانی در قالب نقاشی و نمایش کلیپ‌های دفاع مقدس بر پرده آب با اقدامی تکنیکال به تصویر درآمده است.
سینما دفاع، راهیان نور، رادیو نمایشگاه، پشتیبانی جنگ و اعزام، استودیوی نمایشگاه، حرم شهدای گمنام، ترسیم صحنه‌های نبرد و جلوه‌های ایثار و پیروزی از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است.
شهردار مشهد در مراسم گشایش این نمایشگاه گفت: دوران دفاع مقدس، اقتصاد مقاومتی را به نیکی تعریف کرده است زیرا در دوران مقدس هم با اعمال سخت ترین تحریم ها علیه ایران صادرات نفتی وغیر نفتی به حداقل رسید.
صولت مرتضوی افزود: بسیاری از کارخانه ها مورد هجوم قرار گرفت و ارتباط کشورهای جهان با ما بسیار محدود بود اما جوانان ما توانستند  ایستادگی کنند و  امروز هم همچنان تا پای جان در مقابل هجوم هر شیطانی دست از دفاع نخواهند کشید.
علاقمندان، گردشگران و زائران می توانند به مدت 10روز از ساعت 16تا 23 از نمایشگاه "دفاع همچنان باقیست" دیدن کنند.  
انتهای پیام// م.م

برچسب ها: نمایشگاه ، دفاع ، باقیست ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار