زاهدان؛

معدوم سازی 25 تن مواد غذایی فاسد طی 6 ماهه ابتدایی

مراسم تجلیل از بازرسان بهداشت محیط با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان،اعضای هیات علمی و پیشکسوتان عرصه سلامت محیط برگزار شد.

معدوم سازی 25 تن مواد غذایی فاسد طی 6 ماهه ابتدایی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.،دکتر میری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در این مراسم گفت: نقش مهم وانکار ناپذیر بهداشت محیط در حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه به ویژه در بحث بیماریهای واگیر و غیر واگیر ومبارزه با دخانیات بسیار تاثیر گذار بوده است. 

وی با تبریک روز جهانی بهداشت محیط به همه کارشناسان و دست اندرکاران عرصه سلامت محیط در زمینه تعامل با نهادها وسازمانها ومشارکتهای بین بخشی با هدف ارتقای سلامت تاکید کرد. 

عبدالرزاق پاکزاد رئیس گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز در این مراسم گفت در 6 ماهه نخست سال جاری بازرسان بهداشت محیط بیش از 25 تن مواد غذایی غیر قابل مصرف را از سطح مراکز عرضه استان جمع آوری و معدوم نموده اند. 

وی ادامه داد: 47 هزار بازرسی از سطح مراکز عرضه مواد غذایی توسط 110 بازرس بهداشتی در 6 ماهه سال جاری صورت گرفته است که مشارکت شهروندان نیز در این بازرسیها پررنگ بوده است. 

پاکزاد اجرایی کردن فرهنگ هرشهروند یک بازرس بهداشتی را از رسالتهای دانشگاه علوم پزشکی زاهدان عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد که با آموزش به مردم و با کمک شهروندان در ارتقای سطح سلامت جامعه گامهای موثری برداریم. 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار